Fout & Nieuw Party, 8e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 2 januari 2014 Nieuws

Het wordt al bijna een traditie om een Nieuwjaarsfeest te geven. Zaterdag 4 januari dan is het weer zover, na de 3 uitwedstrijden overdag, is iedereen vanaf 20.30u welkom in de kantine om elkaar een goed en sportief 2014 toe te wensen én daarna door te gaan met de Fout & Nieuw Party 2014!

De eerste drie uitwedstrijden zijn er voor de F, E en C. Voor Triade F staat er niet zoveel op het spel, maar de E en C spelen tegen de nummer twee uit hun poule. Dus de Nieuwjaars punten zijn meer dan welkom!
Sporthal de Stoep in Sliedrecht is de hal waar Triade F gaat spelen, om 9.00u, tegen Merwede F. Ondanks dat Merwede bovenaan staat, wist Triade F wel te scoren tegen hen in de thuiswedstrijd.
De eerste kraker van de dag en van 2014 is Kinderdijk E tegen de E van Triade. Tot nu toe wist Triade E al hun partijen te winnen. Kinderdijk E heeft maar een wedstrijd verloren. Mocht het positief uitpakken voor Triade E, dan zijn er kansen om opnieuw kampioen te worden. Het strijdtoneel is in sporthal Blokweer in Alblasserdam. Aanvang: 10.15u
Dan om 14.00u de tweede kraker in sporthal De Wielewaal. Met maar een punt verschil tussen beide ploegen, zal er ook alles aangedaan worden om deze match te winnen. Zelfs het doelsaldo tussen Triade C en HKC C is gelijk. Maar na de oliebollen en appelbeignets is het misschien wel lastig om weer op gang te komen. Wie komt er het snelst uit de start blokken?

Iedereen veel kijk- en speelplezier tijdens deze drie jeugdwedstrijden! En komt allen van 20.30u naar de Fout & Nieuw Party 2014!