Een zaterdag met lege handen!

By 29 oktober 2018 Nieuws

Het waren maar 2 wedstrijden afgelopen zaterdag en zoals de titel al doet vermoeden; er werd niets gewonnen en de teams stonden na afloop dan ook met lege handen. Triade 3 op bezoek bij Ventura Sport en Triade 1 mocht het opnemen tegen het Brabantse ACKC. Lees snel verder voor het wedstrijdverslag van beide teams.

In het zonnige Strijen, na al de regen in de ochtend, kon Triade 3 gaan beginnen aan hun laatste veldwedstrijd tegen Ventura Sport. Dit keer was het derde van Triade die in de eerste helft de touwtjes in handen had. Er waren genoeg kansen, maar de bal wilde er niet in. Dit leverde een gelijkspel op bij rust. Na rust kwam Ventura Sport met een snelle voorsprong, waardoor Triade 3 achter de feiten aan bleef lopen en uiteindelijk bleef het gat te groot. De uitslag was 10 tegen 6.

Triade 1, die de eerste helft van het buitenseizoen mocht afsluiten bij koploper ACKC, kon niet voor een stunt zorgen. Door afwezigheid en blessures moest Triade noodgedwongen starten in een totaal nieuwe samenstelling waardoor het besef er was dat winnen heel lastig zal worden tegen het fris en gretige ACKC. De koplopers hadden het echter erg moeilijk in de beginfase wat leidde tot een brutale 4-8 voorsprong voor Triade in de rust! Rustig beheerst en geen fouten maken was het plan om de punten binnen te halen, maar helaas kwamen de Almkerkers beter uit de kleedkamer en wisten de wedstrijd te kantelen. Met moeite wisten de groen-witten de vele aanvallen tegen te houden, maar konden niet voorkomen dat de wedstrijd toch werd verloren met 11-9. Aanvallend kon Triade er niets meer tegenover zetten en wist jammerlijk maar 1x te scoren. Geen winst maar wel uitstekend weerstand geboden. Dat belooft veel moois voor de hoofdmacht die zich nu gaat opmaken voor het zaalseizoen.