De Paaspunten te goed verstopt!

By 9 april 2012 Nieuws

Het was niet het paasweekend die de meeste teams voor ogen hadden. Er werd wel druk gezocht naar de paaspunten, maar weinig werd er gevonden. Alleen Triade B en Triade 3 wisten ook hun tweede wedstrijd te winnen. Overige teams stonden op deze druilige zaterdag met lege handen.

Triade 1 had in Delft niks in te brengen tegen Paal Centraal. Het werd een wedstrijd om snel te vergeten. Vooral het combinatiespel om in scoringspositie te komen kwam Triade te kort. De complete studentenploeg zette vooral de 2e helft op de juiste momenten druk. De hoofdmacht, met licht fysieke irritaties, kreeg geen kans om een 2e aanval op te zetten. Hierdoor kon Paal Centraal uiteindelijk vrij makkelijk met de overwinning vandoor gaan; 12-7.

In Papendrecht was PKC/Hagero te sterk voor Triade 2. Waar bij PKC wel alles goed viel, wilde bij het tweede er niets in. De kansen waren er wel, maar door te doorzichtig spel en scherpte, kon Triade geen vuist maken tegen de Papendrecht. Het werd 10 – 5.
Zoals gezegd wist Triade 3 wel hun wedstrijd te winnen. In en tegen Kinderdijk werden niet veel doelpunten gemaakt. En dan met name door de tegenstanders wat ongetwijfeld de verdiensten van Triade was. Eindstand en dus volop in koers voor de kampioenschap: 2-6.

Triade A was met een positief gevoel afgereisd naar Zuidland. Alleen het duurde welliefst een hele helft voordat de junioren door hadden wat ze eigenlijk daar kwamen doen. De wil om te winnen was ver te zoeken en de achterstand van 4-1 tegen ZKV viel nog mee. 2e helft was er een andere ploeg te zien. Een ploeg die wil alles uit de kast haalde om te willen winnen. Halverwege de 2e helft was er een moment om terug te komen, maar dit pakte net niet goed uit. Wederom een leerzame les, met duur puntverlies! 7-4

Er daar was plotseling een regenbui, de E was het veld aan het neerleggen. Helaas voor hen, raakte HKC E niet van de wijs door de regen. Er werd heel goed een keer gescoord door de E, maar HKC E scoorde er helaas drie.
Rond 10.00u begon de C aan hun wedstrijd tegen ACKC C. Door de Almkerkers werd de bal sneller rond gespeeld en stonden zij al snel op voorsprong. In de tweede helft kwam Triade terug, door te scoren. Het spel werd ook aantrekkelijker om naar te kijken, maar ACKC kwam niet in gevaar, 3 – 6.
Triade B wist hun thuisvoordeel om te zetten in een overwinning. Tegen Albatros werd er keurig gewonnen met 8-2. Zal vast iets te maken hebben met de conditietrainingen die ze de laatste tijd krijgen ;-). Na 2 wedstrijden winnen, staat Triade B op een plek waar ze ook graag willen eindigen dit seizoen.