De laatste wedstrijden van 2019!

By 23 december 2019 Nieuws

De laatste wedstrijden van 2019 zijn een feit. 5 ploegen mochten proberen om hun laatste wedstrijd van dit jaar winnend af te sluiten. Dit moest dan wel op ‘vijandelijk’ grondgebied gebeuren. Benieuwd hoe het gegaan is bij de wedstrijden van Triade E1, B1, A2, 5 en 3? Lees dan snel verder. Geen interesse? Ook dan wensen we u fijne feestdagen en een sportief 2020 toe!

Triade E1 kwam met veel enthousiasme aan in Alblasserdam om daar hun wedstrijd tegen Kinderdijk E2 te spelen. Het zou een eentonige wedstrijd worden, helaas niet in het voordeel van de groen-witten. Het jaar werd afgesloten met een 24-3 nederlaag. In 2020 gaat het vast weer beter!

4 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnen waren de statistieken voorafgaande aan de wedstrijd voor Triade B1. Tegenstander ADO had hun 3 partijen tot dat moment nog gewonnen. En ook hun 4e wedstrijd in ’s Gravendeel konden ze ook omzetten in winst, waardoor Triade B1 het moest doen met een 13-4 nederlaag.

Ook Triade A2 kon geen potten breken tegen het hoger geklasseerde Albatros. De thuisploeg wist 21 keer te scoren, terwijl Triade niet verder kwam dan 7. Na de feestdagen gaan de strijders van Triade A2 er alles aan doen om het hun tegenstanders lastiger te maken.

In Klundert speelde Triade 5 hun wedstrijd tegen DSO. In het begin was er sprake van een gelijk opgaande strijd. Via een kleine voorsprong werd er bij rust toch tegen een minimale 4-3 achterstand aan gekeken. In deel II kwam er door het haastige spel ook meer balverlies. Dit leidde de nederlaag in. Ondanks de kansen die wel gecreëerd, maar niet afgemaakt werden. Einduitslag: 8-5.

Een lichtpuntje in deze donkere dagen voor kerst was de wedstrijd van Triade 3 tegen Albatros. De thuisploeg begon vol energie aan hun wedstrijd en daardoor ging het de 1e kwart gelijk op. Daarna gooide Triade de wedstrijd op slot door in de verdediging alles dicht te houden en aanvallend meer gevaar te stichten dan de thuisploeg. Geen enkel moment was deze overwinning in gevaar en Triade 3 kon met een 7-17 winst op naar de kerstborrel.

Op naar 2020, we hopen u dan ook weer te mogen begroeten bij Triade!