De eerste kampioenen van Triade!

By 5 oktober 2020 Nieuws

Zo daar zijn ze dan al. De eerste drie teams die een kampioenschap hebben binnen gesleept tijdens deze veldcompetitie. Het zijn de E1, Triade D1 en de C1. Alvast gefeliciteerd! Ondanks het wat slechtere weer van afgelopen zaterdag, mocht nog een aantal teams er tegen aan. Lees verder voor de verslagen!

De wedstrijd van Triade 4 tegen SKV was dinsdagavond 29 sept. i.p.v. zaterdag 3 okt. De wedstrijd ging gelijk op, rust 5-5
2de helft eigenlijk hetzelfde, maar kansen gingen er niet in en scorend vermogen veel te laag. Aan beide kanten, maar het lukte SKV nog om 1 doelpunt te maken. Gelijkspel had terecht geweest, maar SKV neemt de punten mee; eindstand 5-6.

Dan naar de wedstrijden van zaterdag 3 oktober:
Triade E2 mocht het vandaag opnemen tegen Albatros E5 in Zwijndrecht. Ze begonnen fanatiek aan de wedstrijd maar dat was de tegenpartij ook. Helaas was Triade verdedigend nog niet scherp genoeg waardoor we op een achterstand kwamen. Triade wist er 1 te scoren maar jammer genoeg was dat niet genoeg om van Albatros te winnen. Eindstand 9-1.

Voor kampioenschap moest Triade E1 winnen van HKC. De wedstrijd begonnen spannend en de goals vielen niet, echter na 5 minuten kwam Triade op gang. Met een 2-6 voorsprong ging Triade de rust in. De E’tjes kregen de opdracht op rustig te blijven aanvallen en vooral goed te blijven verdedigen. Dit werd goed gedaan en hierdoor konden we de winst binnenhalen. Een goede wedstrijd neergezet met een eindstand van 7-12. Kampioenschap is binnen!

Triade D1 mocht het opnemen tegen Conventus. 2 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn dus dat mocht wat beloven. Net voor de wedstrijd werd het gelukkig droog dus dat kon ons niet tegenhouden. De 1e helft was het erg spannend en met een stand van 3-4 gingen we de rust in. De 2e helft werd echter het gaspedaal ingetrapt en liet Triade even zien wie ze waren. Eindstand 4-17. Nog 1 wedstrijd te gaan, maar kampioen zijn we sowieso!

Triade C2 speelde vandaag tegen Vriendenschaar C3. Doel van vandaag was om de nieuwe dingen van de training toe te gaan passen. De 1e helft lukte dit super goed! Rust 1-1. In de 2e helft hield Triade het niet meer vol en kon Vriendenschaar makkelijk scoren. Eindstand 1-6. Wel een goede 1e helft gezien waar we trots op zijn!

Triade C1 moest het thuis opnemen tegen Albatros C3. De uitwedstrijd tegen dit team verliep moeizaam door de vele onrustige aanvallen. Thuis was hier gelukkig geen sprake van. De aanvallen werden goed verzorgd en de goede kansen werden genomen. De afronding zat eerste kwartier niet mee, maar daarna liep de score hard op in ons voordeel. De ruststand was 9-3. Ook de tweede helft was uitstekend. Er werden mooie aanvallen opgezet en de afronding was prima. Eindstand 16-3. Door deze overwinning kan de C1 niet meer ingehaald worden en is dus alleen kampioen in de poule!!

Triade B1 was vandaag niet de sterkere ploeg. De tegenstander, Kinderdijk was scherper. Vorige keer werd er met 5-2 verloren dus moest er wat recht gezet worden. Helaas was dat niet hoe het ging. Triade liep letterlijk achter Kinderdijk aan en kreeg veel doelpunten om de oren. Aanvallend is het nog veel zoeken, het baltempo is enorm laag maar wanneer het baltempo even hoog gaat heeft de B wel gelijk gescoord. Alleen waren het te weinig doelpunten van onze kant. Eindstand 4-19. Hopelijk valt er de volgende wedstrijd meer te halen!

Triade A2 speelde tegen Korbatjo. Wederom een perfecte 1e helft. 6 goals voor en 0 tegen. De 2e helft bleven we score en wisten we de wedstrijd met 11 tegen 3 te winnen.

In Dordrecht speelde Triade 3 tegen Sporting Delta. De start was weer subliem 4 kansen en 4 punten raak. Sporting Delta kon weinig terug brengen en scoorde er maar 2 voor rust. Rust stand 2-5.
2de helft kwam er versterking in voor Sporting Delta om de stand wat bij te schaven maar het plan mislukte bij hun. En Triade creëerde goede kansen, ronde het af en liep verder uit. Met een mooie eindstand van 4-11. Hebben we de punten weer mee kunnen nemen. Op naar de laatste wedstrijd alweer.