Coronamaatregelen KV Triade

By 15 september 2020 september 26th, 2021 Nieuws

Op deze pagina vindt u de coronamaatregelen zoals deze gehanteerd worden bij KV Triade. Deze pagina is voornamelijk bedoelt voor de clubs die bij ons op bezoek komen.

• Kantine is gesloten, middels de ‘buitenbar’ is er wel de mogelijkheid tot het kopen van eten/drinken. Uiteraard nodigen wij u van harte uit dit te doen.
  • Er is desinfectie beschikbaar, wij vragen u dit te gebruiken als u het terrein op komt.
  • De kleedkamers zijn beschikbaar, u dient hier zelf 1.5 meter afstand te houden.
  • Douchen is mogelijk, wel met 1.5 meter afstand. Voor de heren betekent dit dat er 2 douches beschikbaar zijn en voor de dames 4.
  • De looproute bij de kleedkamers éénrichtingsverkeer. U dient via de zijkant de kleedkamers te bereiken en via de achteruitgang te verlaten.
  • Wc’s voor publiek is beschikbaar bij de kleedkamers.
  • Publiek is welkom bij ons, zorg zelf voor 1.5 meter afstand onderling!

Update nav persconferentie 28 sept:

• Publiek is niet toegestaan bij wedstrijden en of trainingen.
  • Ouders die rijden voor hun kinderen van de uitspelende partij mogen mee, maar niet meer dan noodzakelijk.
  • ‘Onze ouders’ die mee gaan met hun kinderen als begeleider moeten zich houden aan de regels van de thuisspelende partij.
  • Wc’s, kleedkamers en douches blijven beschikbaar.
  • De buitenbar is tot nader order gesloten. Er is dus geen mogelijkheid tot het kopen van koffie/eten/drinken etc.
  • Zie de website van het KNKV voor alle informatie https://www.knkv.nl/faqcorona/

Update nav persconferentie 14 september:

• Er mag helaas niet meer gesport worden tot 19 januari.

Update nav persconferentie 25 september:

• Officieel coronapas nodig om de de kantine te verblijven
  • Afhalen van eten/drinken kan en mag aan de bar
  • Voor wc geen coronapas nodig
  • Afschaffing 1.5 meter maatregel

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd mailen! Bestuur@kvtriade.nl