Bericht voor ouders van jeugdleden

By 9 februari 2021 Nieuws
Beste leden,
Dit bericht is bedoeld voor de ouders van leden tot 18 jaar of de leden zelf tot 18 jaar.
Als bestuur willen wij graag inzicht krijgen in de wensen van de leden. Aangezien de scholen weer open zijn en de bonden en gemeente stimuleren om toch te blijven bewegen/sporten hebben wij een link met een vragenformulier (invullen duurt 2 min). Wij willen graag van jullie weten of er weer getraind moet gaan worden(buiten!), uiteraard alles conform alle richtlijnen. Bij 60% positieve antwoorden gaan wij ons best doen om alles op te zetten, dit is nog geen garantie aangezien we met veel vrijwilligers te maken hebben en we ook dat moeten organiseren.
Mochten er nog vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag.
U kunt het digitale formulier opvragen bij het bestuur door te mailen naar bestuur@kvtriade.nl. Let op deze is in te vullen tot 16 febr. 2021 00.00 uur.
Met vriendelijke groet,
het bestuur.