Bekerwedstrijd 1+D1, laatste veldwedstrijden speelronde 9

By 22 oktober 2015 Nieuws

Zaterdag 24 okt. staan de laatste twee wedstrijden op het programma, voor Triade 3 en 4. En alvast een datum voor in de agenda: maandagavond 9 november speelt Triade 1 en D1 voor de Zuid Holland Korfbal Cup. Lees verder voor meer informatie.

Na de loting in de Zuid Holland korfbal Cup, dit toernooi wordt ondersteund door RTV Rijnmond, KNKV en omroep West, speelt Triade 1 op maandag 9 november om 20.00u tegen de winnaar van vorig jaar: HKV/Ons Eibernest. Bij dit toernooi wordt de combinatie gemaakt met de D jeugd. In dit geval: de D1. Op dezelfde avond om 19.00u speelt Triade D1 tegen HKV/Ons Eibernest D. Beide wedstrijden worden gespeeld in sporthal De Ooievaar. Dit toernooi is van naam gewijzigd, want het was voorheen: RTV Rijnmond Korfbal Cup. Toen nog voor de korfbalclubs uit de regio Rijnmond. Met de naamswijziging is ook het gebied vergroot. Nu mogen alle korfbalverenigingen uit Zuid-Holland meedoen. Voorwaarde: het eerste team en een D ploeg doet mee.

Dan naar a.s. zaterdag waar Triade 4 hun laatste partij gaat spelen in Oosterhout. Dat zal zijn om 13.00u. Bij winst zal Triade 4 stijgen naar een gedeeld derde plek in hun poule. Maar bij een overwinning voor De Voltreffers, zijn zij alleen kampioen.
Op het kunstgras in Nieuwpoort, wordt de laatste wedstrijd gespeeld door Triade 3. Op dit moment wordt de vierde plek, met drie verschillende ploegen gedeeld. Als het derde of NIO weet te winnen, dan neemt dit team de derde plaats in. Triade 3 – NIO begint om 14.00u.

Triade 3 en 4 succes met de wedstrijden!