Aangepast sporten mogelijk!

By 25 april 2020 Nieuws
Beste leden,

Afgelopen dinsdag is tijdens de persconferentie van premier Rutte verteld dat sporten gelukkig meer ruimte krijgt binnen alle maatregelen die nu gelden. Hierdoor kan de jeugd vanaf woensdag 29-04 weer gaan trainen. Om het niet te druk te laten worden op het sportcomplex is er besloten om het trainen te verdelen over 2 avonden. De maandagavond en woensdagavond. Dit is tijdelijk en mogelijk wijzigt dit nog.

Woensdag
Triade E traint van 17.00 tot 18.00 uur
Triade D 18.15 tot 19.15 uur
Triade C 19.30 tot 20.30 uur

Maandag
Triade B van 19.00 tot 20.00
Triade A van 20.15 tot 21.15

In de C teams zitten er kinderen die 13 jaar oud zijn, voor deze kinderen zal er een aparte groep zijn tijdens de training. Mocht je absoluut niet willen komen trainen, laat dit dan horen aan je trainer!

Er zijn tijdens de trainingsavonden wel extra spelregels waar we ons aan moeten houden.

Algemeen

• Tijdens elke avond is er een coronacoordinator aanwezig welke toezicht houdt op het gebruik van de accommodatie aan de hand van de protocollen. Wilt u ook een coronacoordinator zijn dan kunt u zich hiervoor aanmelden bij het bestuur.
  • Kinderen wassen thuis hun handen en bij de club wassen ze vooraf hun handen.
  • Als u als ouder zijnde uw kind wil afzetten dan kan dat tot de brug voor de hoofdingang.
  • Steeds geldt: geen ouders langs de lijn en thuis omkleden en douchen. De kantine en kleedkamers zijn gesloten.
  • Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de training naar het sport complex.
  • Na de training niet blijven hangen op het complex.
  • Bij klachten zoals koorts, hoesten of verkoudheid geldt ook voor kinderen nog steeds: blijf thuis.
  • Schud geen handen.

Kinderen tot en met 12 jaar (Triade E, D en C)

• Kinderen tot en met 12 jaar kunnen samen buiten sporten, als dit georganiseerd en onder begeleiding is.
  • Zij hoeven daarbij geen 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
  • Officiële wedstrijden en competitie zijn verboden.
  • De trainers houden anderhalve meter afstand ten opzichte van de kinderen en elkaar.
  • Op één korfbalveld zijn maximaal vier trainers aanwezig;
  • Op ons korfbalveld van 62 x 32 meter zijn maximaal 36 spelers aanwezig;

Jongeren van 13 tot en met 18 jaar(Triade B en A):

• Jongeren van 13 tot en met 18 jaar mogen samen buiten sporten, mits dit georganiseerd en onder begeleiding is.
  • Zij moeten onderling 1,5 meter afstand houden.
  • Officiële wedstrijden en competitie zijn verboden.
  • Op één korfbalveld zijn maximaal vier trainers aanwezig;
  • Op één korfbalveld van 62 x 32 meter zijn maximaal 27 spelers aanwezig.

Toevoegen niet-leden van de vereniging aan de training

• Na een succesvolle startfase, is een vervolg op deze regels dat de leden een vriendje/vriendinnetje naar de training mee kunnen nemen. Hier komen wij, KV Triade, later op terug. Dit zullen wij communiceren zodra dit van toepassing is.
Wij willen u als ouder vragen om uw verantwoordelijkheid te nemen. Bij het halen en brengen van uw kind vragen wij u niet te blijven hangen, douchen is niet mogelijk op de club, het kijken bij de trainingen is niet toegestaan.
Technische commissie
Dit jaar nemen we helaas afscheid van de TC. Wij bedanken hen voor hun inzet! Wij hebben al een vervanger, echter willen wij ook graag twee ouders in de TC. Dit zodat zij kunnen meedenken over wat ouders belangrijk vinden bij bijvoorbeeld teamindelingen of hoe om te gaan met de trainers. Wilt u helpen en lid worden van de TC dan horen wij dat graag!
Wij hopen dat verdere versoepeling, in de toekomst, er toe zal leiden dat wij allemaal weer kunnen sporten. De gezondheid staat echter voorop, daarom houden wij ons aan de adviezen van de overheid! Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag!

Met vriendelijke groet,