Triade 1 speelt zich veilig!

By 26 februari 2018 Nieuws

Triade 1 dat op bezoek ging bij OKV 1 in Oostzaan heeft uitstekende zaken gedaan voor handhaving in de derde klasse wat nu definitief is. Een wedstrijd waar voor beide veel op het spel stond werd door de groen-witten in de beginfase nog wel spannend gemaakt, maar werd uiteindelijk rustig en volwassen uitgespeeld.

Er heerste bij de hoofdmacht, die vroeg uit de veren mocht richting Amsterdam, een ontspannen sfeer. Dit resulteerde in een felle opening. OKV kwam er niet aan te pas en werd bij vlagen zoek gespeeld. Door een mindere fase kregen zij het toch nog voor elkaar om terug te knokken, waardoor de eerste helft eindige in een 7-8 tussenstand. Waar het vorige week na rust nog misging was dat nu niet het geval. Door snelle goals werd de wedstrijd al snel in het slot gegooid en werd er afgefloten bij een 12-17 eindstand. Een feestje werd er gevierd want met deze overwinning mag Triade 1 volgend jaar wederom uitkomen in de derde klasse en is de gewilde derde plek nog binnen handbereik.