Triade kamp 2016

By 13 januari 2016 Nieuws

Jaaaa.. Het kamp van Triade komt er weer aan! Vanwege het 40 jarig bestaan van de vereniging en het groeiende aantal leden hebben we het dit jaar iets groter aangepakt dan voorgaande jaren. Voor de jeugd (F t/m B) hebben we dit jaar een 3daags kamp georganiseerd met leuke sport & spel elementen, maar natuurlijk staat plezier & gezellig samen zijn bovenaan. Dit alles gaat gebeuren op donderdag 5 mei (vanaf 13:30u),vrijdag 6 & zaterdag 7 mei ergens op een prachtige locatie in Nederland. De eigen bijdrage van €30,- euro per persoon is incl. eten & drinken tijdens het kamp.

Via een brief worden de spelers en speelsters op de hoogte gebracht, geef snel op uiterlijk voor 12 maart 2016 en Let op want Vol = Vol!