8e speelronde najaar veldcompetitie ’15

By 16 oktober 2015 Nieuws

Het wordt kouder en kouder. Aan de temperatuur kunnen de Triade teams niets veranderen, maar wel aan het aantal doelpunten die zij kunnen gaan maken. Met de zaaltrainingen die volgende week al beginnen, spelen zaterdag 17 oktober nog zeven teams voor de winst. Lees verder over het hoe en wat.

U leest het goed. In de poule van de E1 zijn de nummers een, drie en vijf dubbel bezet. Triade E1 valt onder het nummer drie. Door winst kunnen zij afsluiten met een tweede plaats in hun poule. Zij gaan het om 10.00u opnemen tegen PKC/SWKGroep E op het kunstgras in Nieuwpoort.
De nummers twee en vijf spelen tegen elkaar om 9.00u. Dat zijn Triade D1 en DVS ’69 D. Bij een overwinning voor de D1 van Triade, zijn zij geëindigd op een mooie tweede plaats. Zij hebben dan van de vijf wedstrijden, maar één partij verloren.
In Papendrecht spelen de C teams tegen elkaar. Ze zijn al kampioen, maar om een gedeelde eerste plaats te voorkomen, zal ook van PKC C gewonnen mogen worden. Deze wedstrijd begint om 10.15u.
KCC/So Natural B – Triade B1 spelen om 10.30u tegen elkaar. Er is zelfs een kans dat de B van Triade ook gedeeld kampioen kan worden. Bij verlies van nu de koploper Merwede B, komen zij op een gelijk aantal punten uit. Hoe groot die kans is, dat mag u zelf bepalen.
Voor de meesten Triade teams worden zaterdag hun laatste veld wedstrijd gespeeld, maar dat gaat niet op voor Triade 3 en 4. Het vierde gaat het thuis opnemen tegen Olympia om 12.00u. In deze poule zijn nog een aantal punten te vergeven, dat geldt ook voor Triade 4. Voor hen liggen nog vier punten te wachten.
Triade 3 heeft nog twee partijen te gaan. Eerst zaterdag, ook thuis om 15.30u tegen ACKC. Ook zij kunnen nog een plekje stijgen, uiteraard mag er dan gewonnen worden.
Tussen 4 en 3 door speelt het tweede, wel hun laatste veldpartij. Triade 2 speelt, ook thuis, tegen koploper ADO om 13.45u. Waar de punten bij een aantal wedstrijden voor het oprapen lagen, zal het tegen de ploeg uit ’s Gravendeel een lastige opgave worden.

Iedereen veel speelplezier, ook voor de toeschouwers!