3e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 22 november 2013 Nieuws

Het word opnieuw een thuisdag voor Kv Triade. Behalve de D, gaan de andere Triade teams zich weer van hun beste kant laten zien. De wedstrijden beginnen in De Reiger om 9.00u.

De tweede zaalpartij voor de F, zij scoorden zelfs in hun eerste zaalwedstrijd al 3 doelpunten. Nu hebben ook zij het thuisvoordeel en mogelijk gaat dat goed uitpakken. De bezoekende vereniging is Vriendenschaar. Dat geldt ook voor de E en C. Het scoren ging afgelopen zaterdag opnieuw weer makkelijk voor Triade E.  Of dit ook gaat gelden tegen de korfballers uit Hardinxveld?
Beide C ploegen wisten te winnen van Merwede, maar nu tegen elkaar zal het een strijd gaan worden?
Kan er nu al iets gezegd worden over een poule indeling? Triade A heeft afgelopen zaterdag laten zien dat zij wel in staat om mee te gaan met een ploeg als ADO. Maar kunnen we deze ploeg vergelijken met Albatros A. Dat zal na zaterdag wel duidelijk zijn.
Zou er opnieuw het getal 11 op het scorebord komen? Dat was het aantal doelpunten wat Triade 4 wist te scoren tegen Olympia. NIO uit Rotterdam komt op bezoek en dat is altijd lastig.
Er was winst voor het derde. Tijdens hun tweede partij in de zaal, wisten zij al snel een gat te slaan met hun tegenstanders. De bezoekende ploeg is Oranje Wit en dat is voor Triade 3 een onbekende.
Na een rustige zaterdag voor menig Triade 2 speler of speelster, kunnen zij er weer tegenaan. Dit keer is Albatros de partij waar tegen geknokt mag worden.
Het leek zo goed te gaan voor Triade 1, afgelopen zaterdag, maar de eindstand was niet in het voordeel van het eerste. Hemur Enge uit Amerongen & Leersum is de partij waar de punten vanaf te pakken zijn. Deze wedstrijd begint om 15.30u.

Iedereen in het veld en langs de lijn, veel sport- en kijkplezier!