4e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 29 november 2012 Nieuws

Zaterdag word er gekorfbalt op de eerste dag van de laatste maand van 2012. Dat klinkt heel zwaar, maar hopelijk geven de uitwedstrijden wat luchtigheid om over te berichten.
Zeven teams stappen in de auto. En de A heeft een vrije zaterdag. We maken ons op voor de 4e speelronde tijdens deze zaalcompetitie.

Na een heerlijke overwinning maakt Triade 1 zich op voor meer tegenstand. SEV uit Leidschendam staat op een 4e plaats, met van alles één, uit drie wedstrijden. Onze acht mensen staan op een gedeelde eerste plaats. Of dat iets zegt dat weten we na a.s. zaterdag. Als we de statistieken erbij pakken, dan weet Triade 1 van de 6 partijen er drie te winnen. De laatste was in mei van dit jaar op het veld in Langerak.
De nummer twee van het veldseizoen is de tegenstander voor Triade 2. In Roosendaal is Keep Fit ’70 de ploeg waar gestreden gaat worden door het tweede. Na een zeer matige wedstrijd thuis, moet en kan een goede pot neer worden gezet.
De B en het 3e gaan samen op pad. Want zij gaan op reis naar Rotterdam,  NIO is voor beide ploegen de te kloppen ploeg. Hopelijk gaan ze elkaar ook nog aanmoedigen, om de posities in de poule hetzelfde te houden.
GKV C en SKV D zijn de concurrenten voor de C en D. In de poule van de C staan alle ploegen op een gelijk aantal punten van twee, behalve Albatros dan. Voor de D die een beetje in een wedstrijdritme zitten, kan het wel eens in hun voordeel zijn. SKV D heeft nog niet een wedstrijd gespeeld.
De jongste pupillen van Triade reizen af naar Oosterhout om daar hun wedstrijd te spelen. Tijdens de twee gespeelde wedstrijden zijn er al vijf doelpunten gescoord, hopelijk komen er daar nog meer bij.

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden!