9e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 31 januari 2019 Nieuws

Na weer een Triade Thuisdag zijn we aangekomen bij de 9e speelronde van deze zaalcompetitie. Dit keer geen wedstrijd voor onze jongste jeugdteam: Triade F. Voor de oplettende kijker een thuiswedstrijd, maar die wordt gespeeld, als uitwedstrijd. Dat is de partij van Triade 3. Voor de rest zal er gereisd gaan worden door de Triade teams naar: Dordrecht, Alblasserdam, Giessen, Rhoon, Maassluis, Sliedrecht, Gorinchem, Goes en Waddinxveen. Lees verder hoe laat de teams gaan spelen.

Twee partijen op dezelfde tijd, maar bij een andere vereniging. Het gaat hier om de twee E teams van Triade. Om 09:00u Sporting Delta E3 – Triade E2 én Kinderdijk E4 – Triade E1. Voor de E2 van Triade een zware wedstrijd, want zij gaan spelen tegen de nummer één in hun poule. De E1 gaat het opnemen in Alblasserdam tegen de nummer laatst. Wat voor hen weer kansen biedt om misschien een plekje op te schuiven in hun poule.
Om 11:15u ACKC C4 – Triade C2 in sporthal De Jager in Giessen. In deze poule zijn er drie ploegen die samen om de vierde plaats staan. Welk ploeg kan een plekje gaan stijgen?
Ook voor de D1 van Triade een lastige wedstrijd. Zij spelen om 12:00u tegen RWA D2, die op een eerste plek staan. Wat gaat de D1 van Triade doen om het verschil zo klein mogelijk te laten?
Met twee weken rust in de benen, mag ook Triade 4 weer een balletje gaan gooien. Dit keer in en tegen Maassluis. Zij starten om 14:00u.
De concurrent voor het kampioenschap is op eigen terrein verslagen vorige week door de C1 van Triade. Zij hebben weer een stapje gemaakt naar het kampioenschap. Maar nu belangrijk om alle punten te blijven houden. Voor hen de partij tegen SKV C1 om 14.25u.
Om 16:00u Merwede/Multiplaat B2 tegen Triade B1. De nummer drie tegen Triade B op plaats vier. Kijkend naar het aantal gemaakte doelpunten staan ze bovenaan, maar het doelsaldo blijft steken op plus acht. Kan de B van Triade weer twee punten bijschrijven?
De vijf gemaakte doelpunten door Triade 5 gaan zij snel vergeten, van afgelopen zaterdag. Want zaterdag spelen zij om 16:30u tegen GKV/Enomics 5.
Om 16:35u Movado A2 – Triade A1. De junioren van Triade konden het scoren van de koploper, niet bijhouden. Nu gaan zij spelen tegen de nummer vijf. Dat is een plekje hoger als zij zelf. Welk team gaat er een plekje sijgen?
Dan de selectie van Triade. Zij reizen af naar Goes. Om 18:10u Blauw Wit (K) 2 – Triade 2 én om 19:20u Blauw Wit (K) 1 – Triade 1. Het is alweer even geleden, maar op zaterdag 24 nov. ’18 speelden beide teams al tegen elkaar. Beide wedstrijden werden door 1 en 2 van Triade gewonnen. Ook gezien de stand in de poules, zou dit nog een keer kunnen gebeuren, maar de teams uit Goes zullen daar vast anders over denken. Wie gaat de vier punten pakken óf worden de punten verdeeld?
Dan naar de laatste partij van de dag in Waddinxveen, om 20:45u Triade 3 – Korbis 4. Dit is een inhaalwedstrijd. De koploper uit Nieuwpoort tegen de thuisploeg op een laatste plaats in hun poule. Ze hebben nog niet eerder tegen gespeeld. Dus wie gaat het verschil maken?

Iedereen weer veel plezier, langs de lijn en in het veld!