9e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 19 januari 2017 Nieuws

Na een lange Triade thuisdag, afgelopen zaterdag, staan er zaterdag 21 januari 10 partijen op het programma. Triade B en C hebben een vrije zaterdag. Lees verder waar en hoe laat de andere teams hun wedstrijd gaan spelen.

De winnende lijn, kan de F van Triade, deze vasthouden? Zij wisten afgelopen zaterdag weer twee punten te pakken. Dat deden zij ook thuis tegen Conventus F. Nu reizen zij af om te gaan spelen om 10.00u in Zwijndrecht.
Nog steeds ongeslagen, Triade E. Gemiddeld scoren zij iets meer dan 12 doelpunten per wedstrijd. Zij gaan het opnemen om 9.00u tegen ADO E in ‘s-Gravendeel, de nummer vijf uit hun poule.
In de van Rapparthal in Gorinchem gaat om 11.30u GKV/Enomics D spelen tegen Triade D2. De nummers drie t/m zeven staan heel dichtbij elkaar in de poule. Daar kan zomaar verandering komen, uiteraard geldt dat ook voor Triade D2 dat zou mogen winnen om hun plek veilig te stellen.
Na een reis van ongeveer 50 minuten speelt om 9.55u ELKV/Zevenbergen D tegen Triade D1. Het werd in de thuisontmoeting 2 tegen 1. Zouden er nu meer doelpunten op het scorebord komen?
18.10u Conventus A – Triade A. Met dubbele cijfers wist de nummer een in de ranglijst, Conventus A, te winnen in sporthal De Reiger. Nu spelen zij in hun thuishal in Zwijndrecht tegen elkaar. Laat Conventus ruimte om mee te gaan en kan de A van Triade aanhaken?
Ze zouden bijna met een bus kunnen afreizen naar Zuidland. Zowel Triade 5 als het vierde spelen tegen ZKV. Om 12.10u ZKV – Triade 5 en om 13.20 ZKV – Triade 4. Voor het vijfde zijn twee punten meer dan welkom. Triade 4 heeft geen problemen met scoren, zij nemen de bovenste positie in hun poule in.
16.55u DeetosSnel – Triade 3. Met vijf punten verschil wist Triade 3 deze wedstrijd toen in sporthal De Reiger naar zich toe te trekken. Kunnen zij dit nogmaals uitvoeren of gaat de thuisploeg tegen werken?
18.20u Olympia – Triade 2. Voor het tweede kwam het eindsignaal te vroeg, zij waren te laat begonnen met hun inhaal slag, maar dat leverde helaas geen punten op, afgelopen zaterdag. Kunnen zij er nu wel voor gaan zorgen dat de thuisploeg niet bij hen wegloopt?
16.45u Animo – Triade 1. Met een scorend vermogen van een derde plaats is niets mis. Alleen koopt Triade 1 daar geen derde positie mee in hun poule. Ook met vijf punten verschil wisten zij te winnen van Animo in Groot-Ammers. Nu voor het thuispubliek van Animo, kan het eerste van Triade de twee punten mee naar huis nemen?

Iedereen weer veel speel- en kijkplezier gewenst!