9e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 15 januari 2016 januari 16th, 2016 Nieuws

Na dat meer dan de helft van de partijen vorige week werden gewonnen in sporthal de Reiger. Staat er zaterdag een wedstrijd dag te wachten met alleen uit wedstrijden. Lees verder waar de zes Triade teams gaan spelen.

In sporthal de Jager in Giessen gaan drie teams op zoek naar de punten. De eerste partij is ACKC D – Triade D2, zij spelen al om 9.00u tegen elkaar. Voor de D2 is alweer een tijdje geleden dat zij gespeeld hebben, hopelijk gaat dat niet negatief uit pakken. Ook Triade C wist ruim te winnen afgelopen zaterdag, kunnen zij deze lijn vol houden tegen ACKC. Zij spelen om 11.00u. Het derde Triade team dat tegen ACKC gaat spelen, is de A van Triade. Voor Triade A zou een overwinning meer dan welkom zijn. Om 13.00u spelen zij tegen elkaar.

Sliedrecht is de plaats waar Triade E mag gaan spelen tegen Merwede E om 15.30u. Tijdens de eerste ontmoeting wist Triade E2 niet te scoren, hopelijk gaat dat deze keer wel lukken.

Met een flinke reis voor de boeg, reist het eerste van Triade af naar Terneuzen. Tijdens het thuis duel, ging Zaamslag met lege handen weer de lange reis naar Terneuzen aan. Zal dit ook gaan gebeuren voor Triade 1? Of pakken zij opnieuw een overwinning mee? Om van de 10 punten naar de 12 te gaan. Ze spelen om 14.10u.

Het altijd lastige NIO uit Rotterdam, toch gaat Triade 3 daar tegen spelen om 18.30u. In de poule van deze twee ploegen, blijven de verschillen heel klein. Tussen de nummer een en nummer laatst is het verschil vijf punten. Er werd thuis met drie punten verschil verloren. Kan het derde dit gaan recht zetten?

Iedereen veel kijk- en speelplezier!