9e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 9 januari 2015 Nieuws

Nu zijn de feestdagen echt achter de rug en gaan we ons opmaken voor de eerste Triade Thuisdag van 2015. In sporthal De Reiger is vanaf 10.00u korfbal te zien en ook de prijzen op te halen van de nieuwjaars loterij.

De eerste kansen zijn er voor Triade F2, zij spelen tegen HKC F om 10.00u. In de uit ontmoeting, kon er net niet worden voorkomen dat de punten bij HKC bleven.
De koploper tegen de nummer laatst: Triade E tegen ADO E om 10.00. Voor hen ook de tweede partij tegen elkaar. De E van Triade, draaide in 2014 prima. We zijn natuurlijk benieuwd hoe dat verder gaat in 2015.
In de eerste partij van Triade A speelden zijn al een keer tegen Vlaardingen. Toen werd het 11 tegen 13. Nog steeds zijn er kansen om voor de tweede plaats te gaan in de poule. Triade A speelt tegen Vlaardingen om 11.00u.
Conventus C komt op bezoek bij Triade C. Ze beginnen om 12.10u. Voor hen zijn er ook de mogelijkheden om een plekje op te schuiven in de ranglijst. Uiteraard zal er dan wel….!
13.10u start Triade 4 tegen DSO. Ze weten van elkaar waar de “zwakke” punten zitten, want ze speelden vorige week ook al tegen elkaar. Met dit in het geheugen, zal het plan van het vierde worden aangepast om een eerste overwinning mee te pakken?
Het tot nu toe enige gelijkspel van Triade 3 was tegen GKV. Zij komen naar sporthal de Reiger. In het rijtje met gewonnen wedstrijden, staat de teller nog op nul voor het derde. Kan de omkeer komen in 2015?
Tegen de koploper gaat Triade 1 het opnemen: Vlaardingen. Ook in 2015 geldt nog de uitdrukking: “De bal is rond”. Als de scherpte aanwezig is bij Triade, kan het Vlaardingen lastig gemaakt worden. Maar daar en tegen, staan zij niet voor niets bovenaan in de poule. Na het oplopen om 15.30u, gaat de wedstrijd beginnen.
Hopelijk word het goede voorbeeld gegeven door Triade 1 en kan Triade 2 dit gaan overnemen. In en tegen Vlaardingen, kwam het tweede net één puntje tekort voor de winst. Door te spelen met overtuiging en durf, kunnen er punten worden gepakt om 16.40u.

Komt allen, check de site voor de loterij nummers, want ook de hoofdprijs is er nog niet uit en moedig de Triade teams aan!