9e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 10 januari 2013 Nieuws

Het word een spektakel! De thuisdag van KV Triade in sporthal De Reiger. Met als hoogtepunt Triade 1 tegen Oranje Zwart/De hoekse 1. De Triade teams (Triade 2 heeft vrij) zijn er helemaal klaar voor om het de bezoekende teams lastig te gaan maken.

Laten we deze voorbeschouwing beginnen met de jeugd. PKC D is nog een onbekende tegenstander voor Triade D. Nog niet eerder in de zaal tegen elkaar gespeeld. De D staat op een keurige eerste plaats. De Papendrechters op een gedeeld 4e. Dat geeft goede hoop.
Daarvoor om 10.00u komt Oranje Zwart/De Hoekse E op bezoek. In Heinenoord was Triade E goed voor 4 doelpunten, maar Oranje Zwart was beter, mogeljk is dit keer het verschil iets kleiner.
Rond het middag uur start de C tegen ACKC C. In Giessen werd er uit door Triade C met één punt verschil gewonnen. Door opnieuw te winnen blijven zij mee draaien voor een kampioenschap. Maar of dat ze gaat lukken?
De eerste wedstrijd in de zaal voor de B, werd een succes door een overwinning met 8 – 3 tegen Nieuwerkerk. Dat was uit, nu dan thuis. De B blijft groeien in hun spel en dat gaan zij laten zien in hun komende wedstrijd. Triade B start om 13.10u.
Elke wedstrijd mag gewonnen worden. De A staat op een gedeeld eerste plaats met KCR, zelfs het aantal voor- en tegendoelpunten is bijna gelijk. Dus winst zou een klein gaatje kunnen betekenen. Albatros A reist af naar Groot-Ammers voor hun partij die aanvangt om 14.15u.
Als eerste korfbalteam van Triade mochten zij afgooien in het nieuwe jaar 2013. Helaas in een prima wedstrijd werd er uiteindelijk in de laatste minuten verloren van DSO. Zaterdag komt voor Triade 3 vanuit Bergen op Zoom Scheldevogels voor hun wedstrijd.
Dan het klapstuk voor zaterdag 12 januari. Triade 1 tegen Oranje Zwart/De Hoekse 1. De wedstrijd word vooraf gegaan met de presentatie van de nieuwe shirts met daarbij het oplopen van de jongste korfballers van Triade: de Kangeroes. Niet te vergeten de pupil van de maand, dit alles ondersteund door een goede sound. Dan de wedstrijd, belangrijk voor het eerste om de punten die er te pakken zijn om ze in Groot-Ammers te houden. Dit zullen de spelers(ters) van Oranje Zwart vast en zeker willen voorkomen, waardoor het voor het publiek een spannende wedstrijd zal gaan worden. Start van het sluitstuk om 16.45u.

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden én laat je positief horen tijdens de partijen!