9e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 23 oktober 2014 Nieuws

De afsluiting is voor Triade 3. Zij gaan de allerlaatste wedstrijd op het gras spelen voor Kv Triade. Check ook het bericht van Triade 1 wat zelfs voorpagina nieuws is in Het Kontakt. En welke ploeg werd er strafworp kampioen?

Het zou zelfs kunnen dat er drie ploegen kampioen worden in de poule van het derde.  Dat gebeurt dan alleen als zij niet weten te winnen. Maar daar gaan we voorlopig niet van uit. In wat een kraker had kunnen worden, vorige week, werd er redelijk makkelijk gewonnen van Korbis. Of SKV daarmee te verslaan is, dat gaan we mee maken a.s. zaterdag. En inderdaad u leest het goed er word gespeeld op gras in Sleeuwijk. Alsof het niet weg is geweest, het gras dan, zal Triade 3 zich hopelijk “thuis” voelen op het veld bij SKV. Komt allen aanmoedigen, ze starten om 12.30u.
Het is nog niet vaak voorgekomen, máár we hebben er een strafworp kampioen bij: Triade E. Ondanks dat kampioen SKV in de poule 70 keer scoorden, werden zij derde in de strafworpcompetitie. Triade E scoorde 19x en is daarmee strafworp kampioen!

Check ook de update voor het Zaal seizoen,  voor de binnen trainingen en oefenwedstrijden.