8e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 24 januari 2019 Nieuws

Zaterdag 26 januari 2019. De tweede Triade Thuisdag van 2019. Met tien wedstrijden zijn er weer 20 punten te verdienen door de teams van Triade. De E2, C2 en Triade 4 hebben een korfbal vrije zaterdag. Er zijn zelfs twee wedstrijden waar het kan gaan om het komende kampioenschap, dit zijn de partijen van de C1 en Triade 3. Lees verder hoe laat de wedstrijden gaan beginnen.

Ook deze Triade thuisdag begint om 09:00u, gelijk twee partijen tussen Triade E1 en HKC (Ha) E4 én de wedstrijd tussen Triade F1 en PKC/SWKGroep F2. Ze hebben nog maar één puntje, maar werken er keihard voor. Gaat de F van Triade nu weer punten pakken? De nummer zes, HKC E, in hun poule komt naar Groot-Ammers. Zij spelen tegen de nu, nummer twee, de E1 van Triade. Wie gaat er in deze poule een plekje stijgen?
Om 10:00u speelt Triade D1 tegen HKC (Ha) D2. Voor Triade D1 wil het seizoen nog niet helemaal op gang komen. Ze waren er afgelopen zaterdag wel dichtbij, maar een overwinning zat er nog niet in. Pakken zij nu wel de winst?
Om 11:00u Triade C1 – Merwede/Multiplaat C3. “De eerste spannende partij” van de dag, want tijdens deze partij kan wel eens het kampioenschap veilig worden gesteld. Beide ploegen hebben 10 punten, staan op een gedeeld eerste plaats en hebben ook beide 25 tegendoelpunten. Er zit een klein verschil, dat is het doelsaldo. Die pakt iets positiever uit voor de ploeg uit Sliedrecht. Maar wie gaat de twee punten pakken in deze partij?
Triade B1 tegen Kinderdijk B2, om 12.00u spelen zij tegen elkaar. De bezoekers staan ruim in de min met hun doelsaldo, dat geldt niet voor de B van Triade, zij kregen de afgelopen wedstrijden wel veel tegen doelpunten, maar houden een plus over met vier doelpunten. Zou dit verschil groter kunnen worden?
Om 13:00u Triade A1 tegen PKC/SWKGroep A5. De Papendrechters voeren de poule aan, Triade staat daarbij op een zesde plek. Kan Triade A voorkomen dat de bezoekers opnieuw een overwinning pakken of…?
Dan de vier senioren wedstrijden: om 14:10u Triade 5 – ZKV (Zu) 3. De partij om niet op de laatste plaats te komen, staat op het spel voor deze twee teams.
Daarna begint om 15:20u Triade 3 tegen Sporting Delta 4. Deze “twee spannende” partij van de dag gaat om de eerste plaats in hun poule. Beide ploegen hebben 8 punten, maar Triade 3 heeft een wedstrijd minder gespeeld. Welk team pakt nu de punten?
Om 16:30u Triade 1 – Erasmus 1. De nummer één, dat zijn de bezoekers, voor Triade 1 die komen naar Groot-Ammers. Erasmus heeft nog niet verloren, zou daar verandering in kunnen komen of…?
Na deze partij begint om 17:40u Triade 2 – Erasmus 2. Ook voor Triade 2 is hun tegenstander de nummer één in hun poule. Dus ook voor het tweede van Triade geldt wat gaat hun tactiek zijn om het de bezoekers zo moeilijk mogelijk te maken?

Iedereen weer veel plezier, zowel in het veld als langs de lijn!