8e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 11 januari 2018 Nieuws

Na het geslaagde Nieuwjaar feest, is het korfballen deze week op een niet gebruikelijke avond al begonnen. Het ging om Triade A waar een inhaal partij is gespeeld tegen KCC op de woensdagavond. Het verslag volgt na het weekend. Eerst gaan we kijken naar komende zaterdag, waar vier wedstrijden worden gespeeld, waarvan Triade 1 en 2 spelen in sporthal De Reiger. Lees verder hoe laat en waar ze gaan starten.

Laat op de middag begint om 16:30u RWA 6 tegen Triade 3 in Rhoon. De spelers van het derde konden met gemak de ploeg uit Papendrecht met lege handen naar huis sturen, afgelopen zaterdag. Het team uit Rhoon heeft twee wedstrijden minder gespeeld, maar dat zegt nog niets over hun spel. Kan Triade 3 de punten mee nemen?
In Zwijndrecht begint om 18:30u Albatros 6 – Triade 4. Het vierde van Triade had zaterdag geen schijn van kans tegen Deetos, de doelpunten kwamen niet, de kansen waren er wel. Zullen tegen Albatros wel de kansen worden afgemaakt en kunnen ze zo een voorsprong pakken?
Dan kijken we naar de twee thuis wedstrijden in sporthal De Reiger in Groot-Ammers.
Om 18:30u Triade 1 – Nikantes 1. Met maar liefst tien doelpunten verschil heeft Triade 1 zaterdag wel de touwtjes in handen gehouden. Nu gaan zij het opnemen tegen de nummer zeven, waar zij zelf op plek vijf staan. Wat heeft dat te zeggen? Dat weten we pas na het laatste fluitsignaal van de arbiter.
Na de eerste wedstrijd van de dag, start om 19:45u Triade 2 tegen Nikantes 2. In een partij met niet veel doelpunten, wist ook Triade 2 hun punten mee te pakken zaterdag. Kunnen zij dat nogmaals voor elkaar krijgen tegen de ploeg uit Hoogvliet?

Iedereen weer veel plezier!