8e speelronde voorjaar veldcompetitie ’13

By 31 mei 2013 Nieuws

En toen waren er nog maar vier wedstrijden te spelen. Voor Triade 2 zat er dit keer weer net niet een kampioenschap in. Het derde heeft nog een klein kansje. Als allerlaatste spelen de kampioenen van de A nog op ons veld langs de Tiendweg. Dat is a.s. dinsdagavond, komende zaterdag worden er nog drie wedstrijden afgewerkt.

Ondanks de grote supportersgroep kon Triade 2 het niet voor elkaar krijgen om meer doelpunten te maken dan Deetos/Snel. Ze waren er opnieuw zo dichtbij, maar het lukte niet. 13 tegen 10 was de eindstand. Was het dan niet spannend? Dat zeker wel. De beide ploegen bleven steeds dichtbij elkaar, maar geen van beide kon de score vergroten tot in de laatste minuten van de wedstrijd.
De jongste jeugd, heeft nog één wedstrijd te spelen. Dat is in en tegen Kinderdijk E. Helaas werd er in de vorige wedstrijd niet gescoord. Er zijn dus nu nog 40 minuten te gaan om te scoren.
Triade 3 reist af naar Klundert waar DSO de tegenstander is. Voor hen is het noodzakelijk om te winnen. Er zijn punten blijven liggen tegen Good Luck, maar als Good Luck het niet waar kan maken in hun laatste partij én het derde weet wel te winnen, dan zijn zij samen kampioen.
Ons eerste team, was afhankelijk wat Gemini deed tegen SKV. Bij verlies voor de Gouwenaren, dan werd het zaterdag een spannende strijd voor het kampioenschap. Gemini deed wat het moest doen, zij wonnen en zijn daarmee kampioen geworden. Voor Triade 1 blijft dan alleen nog de tweede plaats over. Wat zeker een prima prestatie is, máár er wordt wel gebaald natuurlijk. Ze waren zo dichtbij, alleen het was afhankelijk van een andere ploeg, wat dan meestal niet goed uitpakt. Aanvang 15.00u in Gouda.

Iedereen veel plezier!