8e speelronde najaar veldcompetitie ’16

By 20 oktober 2016 Nieuws

De trainingen in de zaal worden na een jaar weer hervat. Het is ook niet echt korfbal weer meer. Maar dat wil niet zeggen dat er toch nog een aantal ploegen zijn die nog op het veld gaan spelen. Zoals Triade 4, zij spelen donderdag 20 okt. om 20.00u tegen NIO op het kunstgras in Nieuwpoort. Dat geldt ook nog voor de C en de D2, naast het vierde spelen zij allemaal nog a.s. zaterdag 22 okt. Lees hoe laat deze wedstrijden beginnen en waar.

Voor de beide jeugdploegen allebei nog een wedstrijd in de buitenlucht. Beide beginnen om 10.00u. De C van Triade reist af naar Papendrecht om te spelen tegen PKC/SWKGroep C. Voor de ploegen valt er niets meer te halen. Zowel het thuis team als de bezoekers kunnen niet meer stijgen of zakken in hun poule.
In de poule van de D2 kan er niets meer veranderen. Alhoewel de D2 van Triade nog wel een stapje zou kunnen stijgen, maar dan moet er wel gewonnen worden van de bezoekers. Nikantes D is kampioen. In de vorige ontmoeting werd het tien tegen nul. Kan de D2 van Triade voor een stunt gaan zorgen en de bezoekers van de punten houden? Deze laatste partij op het veld bij Poortzicht begint om 10.00u.
Rond het middag uur om 12.00u, speelt Triade 4 nogmaals tegen NIO, nu dan bij NIO. Beide ploegen kunnen nog op een (gedeelde) tweede plaats eindigen, maar dan moet een van de ploegen wel allebei de wedstrijden weten te winnen.

Reis mee of moedig de ploegen aan in Nieuwpoort!