8e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 16 oktober 2014 Nieuws

Ook Kv Triade gaat naar een afronding op het veld. Er worden nog zes wedstrijden gespeeld verdeeld over komende zaterdag en een inhaal partij volgende week. De zaal trainingen gaan vanaf volgende week maandag starten, check ook bericht zaal update. En vertrekt Triade 1, vrijdag, naar Engeland om zich voor te bereiden op de zaalcompetitie. Lees gauw verder.

Dat word een bijzondere ervaring voor het eerste. In het Verenigd Koninkrijk gaan zij het opnemen tegen de Trojaans, waaronder andere ook internationals in spelen van Engeland. De tweede match spelen zij tegen het Ierse nationale team. Tijdens deze wedstrijden word ook gebruik gemaakt van de schotklok, het is daarmee de bedoeling om binnen 25 seconden te scoren of i.i.g. de korf te raken.
In ons eigen land zijn er nog zes partijen te spelen. Te beginnen bij de F2. Voor hen was het even wennen om niet op achterstand te komen, maar juist te winnen afgelopen zaterdag. Wat een vreugde! Nu dan thuis tegen Albatros om 9.00u. Dezelfde tijd begint ook de E. Op papier een partij waar de E kansen heeft, maar je weet het nooit. Tegenstander is Merwede E.
Zaterdag gaat de F1 op pad naar GKV in Gorinchem, aanvang 10.00u. De kampioen in deze poule is al bekend, maar een keurige vierde plek zit er nog wel in. Uiteraard moeten de punten dan wel mee naar Nieuwpoort.
De eerste kraker van de dag. Ook live te volgen via de live score op de site. Triade A tegen OZC A. Wie er kampioen gaat worden in deze poule, dat word beslist na twee keer 35 minuten spelen. Beide ploegen hebben evenveel punten, wat betreft de scores staat OZC er iets beter voor 71 tegen 51 doelpunten. Dus wie het weet mag het zeggen. Ze starten met spelen om 10.15u. Kom ze aanmoedigen!
Net als de middag gaat beginnen, om 12.00u komt Triade 4 het veld op. Bij hen is het nog zoeken naar de punten. Tegen Nieuwerkerk zijn er weer kansen. Daarna speelt Triade 3 de afsluitings partij op het kunstgras in Nieuwpoort. Korbis uit Waddinxveen komt op bezoek. Zij spelen om 13.35u. Om nog een kampioenschap veilig stellen, moet er van Korbis gewonnen worden, wil het derde mee blijven doen voor de beker én dan is het volgende het klusje afmaken bij SKV in Sleeuwijk.

Komt allen kijken en aanmoedigen tijdens de laatste veldwedstrijden!