Recrestars, wij zoeken jou!

By 2 december 2021 Nieuws

Beste oud leden/betrokkene bij KV Triade,

In januari starten we met een nieuw korfbalinitiatief, genaamd RecreStars. RecreStars is een korfbalvorm gericht op (oud-)korfballers die graag nog af en toe een wedstrijdje willen spelen, zonder vaste verplichtingen op zaterdagen en trainingsdagen. De focus licht op recreatie, samenkomst en gezelligheid, in de vorm van kleine toernooitjes met korte wedstrijden op vrijdagavonden.

De wedstrijdvorm is het beste te vergelijken met die van het jaarlijkse mixtoernooi. De wedstrijden worden gespeeld in 1 vak, met 1 korf en in een 4 tegen 4 formatie. De wedstrijden zijn 12 minuten lang, en per avond spelen ploegen zo’n 3 wedstrijden. In dit filmpje van het KNKV laat en vereniging zien hoe zij RecreStars invullen, wellicht leuk om te bekijken!

Wij starten dit initiatief in samenwerking met het KNKV en verenigingen in de buurt. In de eerste instantie is dit een pilot, waarvan wij hopen dat het aanslaat en zich door ontwikkeld.

Concreet staan de volgende datums in de agenda, allen in onze eigen hal ‘Poortzicht’:

– Vrijdag 14 januari, 20:00 – 21:30

– Vrijdag 28 januari, 20:00 – 21:30

– Vrijdag 11 februari, 20:00 – 21:30.

We sluiten de avonden graag af met een drankje in onze kantine samen met de tegenstanders.

Uiteraard gaat het alleen door als de coronaregels het toelaten.

Lijkt het jou leuk om deze avonden een balletje te komen gooien? Stuur ons dan voor 11 december een berichtje. Uiteraard ben je ook van harte welkom als je maar 1 of 2 avonden kunt!

Je kunt mailen, appen of bellen naar:

– Geke Maat, gekemaat@live.nl, 06-31169963

– Marian Krupski, krupski_m@hotmail.com, 06-23550584

– Roelant Kant, bestuur@kvtriade.nl, 06- 53668642

Ook voor vragen zijn wij te bereiken.

Mocht je iemand in jouw omgeving kennen die dit wellicht ook leuk vindt, schroom dan niet om het berichtje door te zetten, of onze contactgegevens door te geven!

recrestars