By 12 april 2021 Nieuws

Beste leden,

Het zijn bijzondere tijden. Wij als bestuur zijn steeds op zoek naar wat mag als vereniging, maar ook wat passend is bij de huidige tijd. Als u vragen of opmerkingen hierover hebt dan horen wij dat uiteraard graag!

Contributie
Wij hebben als bestuur nagedacht over een compensatie voor de contributie, aangezien er geen wedstrijden gespeeld kunnen worden. Voor afgelopen jaar hebben wij ons niet kunnen voorbereiden op wat er ging komen, voor komend seizoen kan dat wel. Daarom zal voor komend seizoen (2021-2022) een mogelijke éénmalige korting op de contributie worden toegepast die kan oplopen tot 50% van de contributie.
We hebben komend jaar(2021-2022) in 4 ‘seizoenen’ opgedeeld. Het buitenseizoen voor de zaal, het binnen seizoen tot 31 dec 2021, het binnen seizoen vanaf 1 jan 2022 en het buitenseizoen van maart-juli 2022. Voor elk seizoen waarin we geen wedstrijden kunnen spelen willen wij een korting van 12.5% geven. Dit kan oplopen tot 50% van de contributie. Uiteraard hopen wij dat we weer kunnen korfballen, maar mocht dat niet kunnen dan hopen wij dat wij jullie hiermee kunnen compenseren. Deze korting zal voor alle leden gelden!

Kamp
Zoals aangegeven, het zijn bijzondere tijden. Wij weten niet hoe snel alles kan gaan, maar willen voorkomen dat wij nu het jeugdkamp afzeggen terwijl het straks wellicht wel door kan gaan. Daarom is er in overleg met de jeugdcommissie besloten om wel alle voorbereidingen voor het kamp in gang te zetten en twee weken voor het kamp te besluiten of het met de regels van dat moment mogelijk is om een gezellig en verantwoord kamp te kunnen houden. U kunt via deze link meer informatie krijgen en uw kind inschrijven voor het kamp! Mochten er vragen zijn dan kunt en mag u dit altijd aangeven.

In de bijlage zit ook de roadmap van het KNKV, hierop vindt u meer informatie over wanneer de competitie eventueel nog zou starten.

Kamp formulier: https://forms.gle/EJwyejeCrybxmBb4A

Routekaart competitie voorjaar 2021