7e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 5 januari 2017 Nieuws

Zaterdag 7 januari 2017. Vanaf 21.00u in de kantine: Nieuwjaars party 2017 om met elkaar het nieuwe jaar in te luiden en uiteraard om elkaar een goed en vooral sportief jaar toe te wensen. Daarvoor zijn er overdag nog vier wedstrijden voor de E en de D2, zij spelen uit. Triade 1 en 2 spelen thuis in sporthal De Reiger om 18.00u en 19.20u. Tot bij de wedstrijden of bij het feest in de kantine?

De eerste twee jeugdwedstrijden voor Triade in 2017. De eerste begint om 9.00u voor Triade E. Zij spelen in Etten-Leur, tegen ELKV/Zevenbergen. Zo halverwege deze competitie staat de E van Triade op een gedeeld eerste plaats. Uiteraard is winst nodig om deze plek vast te houden.
Net na de middag speelt om 13.00u Triade D2 uit in Dordrecht, in de hal van Deetos, tegen KC Dordrecht. Om de aansluiting te houden met de top drie in hun poule zullen de bezoekers wel met winst weer naar huis mogen gaan.
Na een rustigere periode van wedstrijden, gaan de eerste twee teams van Triade weer voor de twee punten tijdens hun partij.
Op dit moment deelt Triade 1 een derde plaats met twee andere teams. Zij gaan het opnemen tegen NIO uit Rotterdam dat op een zevende plek staat. De eerste thuiswedstrijd van Triade 1 in 2017 begint om 18.00u. Gezien de stand in de poule, zou dit een kans zijn om te gaan voor een overwinning. In hoeverre gaat de tegenstander daar aan mee werken?
Voor Triade 2 is het goed om weer te gaan focussen, om een overwinning mee te pakken. Zij staan bijna op een laatste plaats, waar zij vanaf willen. De ploeg die verslagen mag worden is Kinderdijk. Na hopelijk een goed voorbeeld, start het tweede om 19.20u.

Er staan dinsdagavond 10 januari nog twee inhaal wedstrijden op het programma:
Triade C – KCR om 19.00u
Triade 4 – Vriendenschaar om 20.00u
Er wordt gespeeld in sporthal De Ooievaar.

Iedereen veel plezier langs de lijn en in het veld.