7e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 18 december 2015 Nieuws

Met de Kerstdagen in het vooruitzicht, staat er a.s. zaterdag nog een speelronde gepland voor een aantal Triade teams. Lees verder waar de wedstrijden gespeeld gaan worden.

De wedstrijden bespreken we voor in volgorde van de jeugd ploegen tot en met de senioren:
9.00u DVS ’69 E – Triade E2. Het eerste Triade team dat gaat spelen tijdens deze speelronde. Voor de E2 zal het weer inkomen worden om te gaan spelen. Hun laatste partij was op 28 nov jl. Dat is natuurlijk alweer een tijdje geleden. In Hendrik Ido Ambacht zullen zij spelen in de Ridderhal.
13.55u Korbis D – Triade D1. Wat ook voor de E2 van toepassing is, datzelfde geldt voor de D1. Ook de D jeugd speelde “heel lang geleden”. Zij gaan het opnemen tegen de nummer drie in hun poule in Waddinxveen.
15.20u Deetos/Snel C – Triade C. In de Deetos hal in Dordrecht, gaan de nummers twee en zes het tegen elkaar op nemen. Ook de de C speelde hun laatste wedstrijd op de 28e van november.
11.00u Nexus  A – Triade A. De A van Triade kan wel wat punten gebruiken om het jaar “positief” af te sluiten. Of dat gaat lukken tegen de nummer 3 van de poule dat weten we na twee 30 minuten spelen.
11.10u OZC – Triade 2. “The flow” waar Triade 2 in zit, zou zomaar eens kunnen gebroken worden door OZC. In sporthal De Enk in Rotterdam spelen de nummers drie en één tegen elkaar.
16.50u DVS ’69 – Triade 1. De eerste kraker voor Triade 1. Want de tegenstander uit Ambacht staat op een eerste plek in de poule. Het dus wel eens spannend kunnen worden welke ploeg een voorsprong kan houden op elkaar. Het eerste van Triade stond nog maar één keer met lege handen, DVS ’69 wist tot nu alles te winnen. Wie o wie pakt dan de punten?

Iedereen veel kijk- en speelplezier toegewenst!