7e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 18 december 2014 Nieuws

Het is al tijdens menig gesprek het onderwerp: vrijwilligerswerk. Ook voor onze oliebollenverkoop, kunnen er nog altijd meer personen opgeven! Dat is nog niet zover, de oliebollen dan. Máár wel a.s. zaterdag alweer de 3e Triade Thuisdag!

9.00u. Dan staat de jeugd van de F1 en F2 al klaar om hun spel te laten zien aan het publiek, maar ook om de tegenstanders te verslaan. Zou het dan toch een keer lukken? Ze spelen tegen SKV F en ACKC F.
10.00u, is de aanvangstijd voor de E. De E staat net als de B, bovenaan in hun poule. Is er dan al sprake van een kampioensploeg, dat zomaar eens kunnen. Zaterdag spelen zij tegen Deetos/Snel E.
11.00u. Triade D heeft iets recht te zetten en rond de klok van 12.00u weten we dat. ACKC D is hun tegenstander.
12.00u. Meestal in het dan lunchtijd, voor Triade C even niet. zij gaan het opnemen tegen Kinderdijk C.
13.00u. We zijn dan bijna over de helft van het aantal wedstrijden. De B heeft weer kans om hun positie te verstevigen door te spelen tegen De Voltreffers B.
14.00u. Met een positief doelsaldo, ligt het niet aan het scorend vermogen van Triade A. Uiteraard is er maar één nodig om te winnen van OZC A.
15.15u. Het moet er toch een keer van komen, die twee punten. Triade 3 tegen PKC.
16.25u. Waar Triade 2 het liet liggen, afgelopen zaterdag, zijn er opnieuw kansen tegen RWA.
17.35u. Triade 1 tegen ADO uit ‘s-Gravendeel. Beide ploegen staan op een vierde plaats. Rond de klok van kwart voor zeven, weten wie er mogelijk een plaatsje is opgeschoven naar plek drie.
De wedstrijd van het 4e gaat komende zaterdag niet door. De wedstrijd wordt nu 21.02 2015 gespeeld om 15.00 uur.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!