7e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 19 december 2013 Nieuws

Alweer de laatste wedstrijden in het jaar 2013. Zo net voor kerst heeft de A al vrij, maar de andere teams gaan tijdens de Triade thuisdag zoveel mogelijk punten binnen slepen, want die punten zijn voor een aantal teams een goed cadeau zo voor de Kerstdagen.

9.30u start de Triade thuisdag en wel met de partij van Triade F tegen ACKC F. In de poule scheelt het maar één puntje tussen beide ploegen. Het scoren zit er wel in voor de F, nu nog het winnen. Wie weet…
Om 10.30u is de E aan de beurt tegen ACKC E. Op het veld was het een spannende strijd, zelfs de kampioenswedstrijd, maar volgens de statistieken lijkt ACKC E wat moeite te hebben met winnen in de zaal. De E van Triade zal er alles aan doen om die punten te behouden.
Rond de klok van half twaalf komen de twee ploegen in de D klasse in actie. Triade D tegen Merwede D. Voor beide achttallen zijn die 2 punten belangrijk. Zowel de D van Triade als van Merwede staan met nul punten onderaan.
Na het eerste om 16.00u sluit Triade 4 de Triade thuisdag af met hun match tegen ZKV. Ook deze twee ploegen hebben een gelijk aantal punten in de poule, dus dat beloofd dan ook een mooie afsluiting te worden.
12.30u is de aanvangstijd voor Triade 3. Zij wisten nog maar één keer te winnen in de zaal. Het kan dan zaterdag tegen Merwede gaan gebeuren, om het jaar 2013 af te sluiten met winst.
Tegen kwart voor twee start het tweede. Uit Almkerk komt ook een team van ACKC op bezoek. Triade 2 kan de eerste helft van zaalseizoen mooi afsluiten door te winnen van ACKC. Zij staan dan op een goed verdiende tweede plek in hun poule.
Zegt het voort! Om 15.40u start Triade 1 tegen Harga/ODI uit Schiedam. Na het oplopen en voorstellen van de teams gaat de strijd los. Ook voor het eerste zijn alle punten van harte welkom. Om toch die aansluiting te houden met de middenmoot zal Triade 1 alle zeilen gaan bij zetten om Harga/ODI niet tot scoren te laten komen. Daarbij kunnen zij extra steun gebruiken van supporters! Dus komt allen!

Iedereen veel speel- en kijkplezier in sporthal De Reiger!