7e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 21 december 2012 Nieuws

De 7e speelronde is dit keer een korte Triade thuisdag, want een heel aantal teams hebben vrij zo net voor de Kerst.
Het word uitslapen voor de spelers(ters) van de E, meestal beginnen de wedstrijden vroeg op de zaterdagochtend, maar dit keer pas om 12.00u. Of dat gunstig uitpakt? Trekvogels E is een onbekende tegenstander voor Triade E.
Een mooie tweede plaats is er op dit moment voor de B. IJsselvogels B komt richting De Reiger, voor de jongens en meiden van Triade B, is het belangrijk om de vorige wedstrijd te vergeten, zodat er nu wel veel doelpunten gescoord kunnen worden.
Op deze laatste speeldag in 2012, gaat de A ten strijde tegen Kinderdijk A. Deze wedstrijd start om 14.05u. Er zijn dure punten blijven liggen bij Vriendenschaar, dit betekend dat er toch echt gewonnen moet worden van de Kinderdijkers om de koppositie vast te blijven houden.
Triade 1 en 2 spelen dit keer niet tegen dezelfde vereniging. Voor 2 komt Albatros op bezoek en voor Triade 1 Reflex. Voor beide bezoekende ploegen geldt dat ze niet onderschat moeten worden. Afgelopen zaterdag werd er heftig gestreden in Rotterdam, dit keer zal in Groot-Ammers, gekorfbalt worden om de punten. Triade 1 blijft bij winst koploper met een voorsprong op de nummer 2. Triade 2 zal er tegenaan moeten gaan om Albatros te verslaan. Het is voor het tweede belangrijk om de aansluiting te krijgen door de dit korfbaljaar af te sluiten met winst.

Iedereen veel korfbalplezier op deze zaterdag voor de Kerstmis en oud jaar!