7e speelronde voorjaar veldcompetitie ’17

By 19 mei 2017 Nieuws

Het einde van de buiten competitie is in zicht. Inmiddels zijn er nog twee speelronden te gaan. Met al het mooie weer van de afgelopen dagen, zou het weer eens kunnen tegen vallen op de zaterdag. Maar wie weet gaat het allemaal mee vallen. Er zijn weer thuis- en uitwedstrijden voor alle teams van Triade. Lees snel verder hoe laat en waar ze gaan spelen.

Het blijft een mooie tijd om de zaterdag te starten. We hebben het over de tijd waarop Triade E en F gaan beginnen met hun wedstrijden. Dat zal zijn om 9.00u. Triade F tegen Merwede en de E van Triade ontvangt Sporting Delta. In de poule van de F is al duidelijk wie de kampioen gaat worden, maar Triade E is het nu een spannende partij. In Dordrecht werd er met een punt verschillen gewonnen. Nu zullen de bezoekers er waarschijnlijk alles aan gaan doen om te gaan winnen, want ook zij kunnen de punten hard gebruiken. Wie houdt het hoofd koel en gaat er met de overwinning van door?
Om 10.00u speelt Triade D1 tegen KCR gevolgd door de D2 om 11.00u, Triade D2 – GKV/Enomics D. Voor beide ploegen kan een overwinning nog wel een verschuiving veroorzaken in hun poule, want de ploegen staan allemaal dichtbij elkaar.
De aspiranten van de vereniging, Triade C – Merwede C: 12.00u en DeetosSnel B – Triade B om 13.00u. Beide Triade ploegen hebben vier punten. Hun koplopers in de poule, staan met twee punten bovenaan. Welke Triade ploeg kan de punten behouden of weet een van de tegenstanders de twee punten te pakken en blijven de Triade ploegen met lege handen staan?
In Papendrecht bij PKC/SWKGroep speelt Triade A om 12.45u. Voor de A van Triade gaat tot nu toe alles voor de wind, zij spelen vier wedstrijden en weten er acht punten uit te halen. Kan er nogmaals met grote cijfers afgehandeld worden met de thuisploeg of weten zij nu wel het heft in handen te nemen?
Als enige seniorenploeg mag Triade 4 om 13.00u gaan spelen tegen Olympia op het kunstgras in Nieuwpoort. Ook het vierde weet, dat zij nog een plekje op de ranglijst kunnen stijgen, nu op een tweede plaats, maar met winst zou er misschien een plaats ophoog geklommen kunnen worden. Laat Olympia dit zomaar gebeuren is dan de vraag?
Op het veld in Boven-Hardinxveld speelt om 16.00u HKC – Triade 3. Het derde wist van een aantal verloren partijen terug te komen naar een gelijkspel. Kunnen zij deze lijn door zetten naar een winstpartij tegen de nummer drie in hun poule?
In bijna herfstachtige omstandigheden vorige week kon het tweede niet voorkomen dat Kinderdijk met punten heen ging. Nu gaan zij spelen tegen Sporting Delta om 14.30u. Voor Triade 2 is het belangrijk om het spel te behouden en vooral plezier te hebben.
Op plaats drie, staat Triade 1 met 15 punten. Op plek twee: Erasmus met 16 punten. De koploper: Weidevogels heeft alles gewonnen en worden sowieso kampioen, maar de tweede plek gaat ook ruimte geven voor een promotie wedstrijd. Kan Triade 1 winnen en druk geven op Erasmus? Want dat moet er wel gedaan worden, bij verlies zijn ze afhankelijk wat de nummer twee doet. En afwachten is er niet bij, sport wordt op deze manier waarvoor sport bedoelt is. Het is winnen of verliezen. Het eerste van Triade gaat op bezoek bij De Eemvogels, zij spelen tegen elkaar om 15.30u. Op 8 oktober 2016, werd er door Triade gewonnen, maar dat was toen. Kunnen zij dit nogmaals doen?

Iedereen weer veel plezier!