7e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16

By 13 mei 2016 Nieuws

Na het Triade kamp, de wedstrijden van zaterdag 7 mei, de Singelloop op woensdag 11 mei, zijn er “gewoon” weer een drietal wedstrijden te spelen voor Triade B1, C1 en D2. Ondanks dat de temperatuur misschien wel iets naar beneden gaat, gaan zij spelen en alleen de D2 speelt in Nieuwpoort. Lees verder hoe laat deze wedstrijden zullen gaan beginnen. Vergeet niet te gaan voorbereiden voor de playbackshow van zaterdag 28 mei. U/jij doet toch ook mee!?

Ook Triade was dit keer weer aanwezig tijdens de Singelloop op woensdag 11 mei. Dit keer met een kleiner aantal deelnemers, maar het plezier was er niet minder om. U/jij kunt hier de uitslagen bekijken. De foto’s van de Singelloop zijn hier te vinden.
Dan de drie wedstrijden, te beginnen bij de uitwedstrijden. Om 11.00u speelt de B1 in Strijen tegen Ventura Sport. Beide teams delen de vierde plaats met elkaar en ze hebben nog maar twee wedstrijden gespeeld. Ook gaat het de beide achttallen niet meer lukken om in de buurt te komen van de koploper. Dus plezier maken en goed korfbalspel laten zien dat is dan het volgende doel.
In Almkerk, spelen ACKC C en Triade C tegen elkaar om 10.00u. In deze poule staat iedereen nog redelijk dicht bij elkaar, dus voor beide ploegen geldt, dat de twee punten meer dan welkom zijn, om de aansluiting te houden met de top drie.
De thuiswedstrijd. Triade D2 – Vriendenschaar D om 10.00u. Met nog drie wedstrijden te gaan en al drie gespeelde partijen, mag de D2 van Triade, de rode lantaarn vasthouden of kunnen zij laten zien dat ook zij graag willen winnen. In de kleine poule met vier teams, gaan de returns gespeeld. Hopelijk pakken deze positiever uit voor de D2.

Iedereen veel plezier, in het veld en langs de lijn!