7e speelronde voorjaar veldcompetitie ’13

By 24 mei 2013 Nieuws

Iedereen kijkt uit naar warmer weer. Met zoveel dagen af en toe regen en een temperatuur die behoorlijk tegenvalt. Zo ook de korfballers die morgen weer het veld op gaan. De Triade teams gaan bijna allemaal spelen, de wedstrijd van Triade A gaat niet door. Er zijn verschillende teams die wel support kunnen gebruiken, omdat zij mogelijk kampioen kunnen worden!

Er is nog net geen bus gereserveerd, want Triade E en D reizen tegelijk naar Papendrecht, ook hun wedstrijd begint op dezelfde tijd, 10.00u. Het verschil tussen beide teams is, dat de D kampioen is en definitief gaat worden als ook van PKC D gewonnen gaat worden. Voor de jongens en meiden van Triade E, is het het eerste seizoen in twee vakken. Dat heeft tot nu toe één doelpunt opgeleverd. De E speelt nog twee wedstrijden, dus er zijn kansen op nog meer scores.
In Sliedrecht kan de C supporters gebruiken, want Merwede C, de tegenstander heeft 4 wedstrijden gespeeld en 7 punten. Triade C heeft vijf partijen gespeeld en 10 punten. In deze poule worden zes partijen afgewerkt, dus bij winst van Merwede is de C uit Langerak/Nieuwpoort afhankelijk wat Merwede D doet in hun laatste wedstrijd. Bij winst voor Triade C dan zijn zij ook kampioen. Aanvang 9.00u
Voor Triade B, start 13.30u,  geldt het verhaal van de C, alleen dan andersom. De B nu op een tweede plek, Vriendenschaar B plaats één. HKC B is de laatste tegenstander voor Triade B, bij winst voor de B staan zij op positie één. Dan moet Vriendenschaar B verliezen, zodat Triade B kampioen kan worden. Maar of dat gaat gebeuren…?
Triade 3 ook zij kunnen kampioen worden,begint om 12.10u,  alleen dan moet wel Good Luck worden verslagen. Bij verlies volgt zoals bij de C en B weer een heel senario, maar die mag u zelf opzoeken.
Dan het tweede. Aanvang 13.50u. Met nog twee wedstrijden te gaan in een zeer kleine poule, vier ploegen, kan ook het tweede kampioen worden. Hoe gaat dit verhaal? DVS ’69 komt naar Langerak zij moeten verslagen worden, dan a.s. woensdag de uit wedstrijd tegen Deetos/Snel, als ook deze partij gewonnen word, dan is ook het tweede kampioen. Maar zo ver is het nog niet.
Het eerste team van KV Triade speelt tegen Reeuwijk, begint om 15.30u. Er waren kansen op een kampioenschap voor Triade 1. Maar zijn die verkeken? Neeh, nog niet, want bij winst op de ploeg uit Reeuwijk, is Gemini te te kloppen ploeg op zaterdag 1 juni.

Komt allen, want de Triade teams kunnen de aanmoedigingen hard gebruiken!