7e speelronde voorjaar competitie ’15

By 29 mei 2015 Nieuws

Bijna is de competitie aan het eind gekomen. Voor de D2 is het buiten korfballen al klaar. Maar de andere teams gaan op jacht naar punten, een hogere plek in de poule of het kampioenschap of zelfs een promotie wedstrijd. Lees verder welke tems dit zijn!

De eerste kampioen voor Triade voor deze zaterdag, kan de F1 worden. Zij spelen al om 9.00u in Sliedrecht. Dus supporters sta op tijd op om ze te gaan aanmoedigen. Maar ook de ploegen: Triade C, A en 4, hebben de kans om de beker te mogen vast houden, uiteraard zijn de punten dan wel hard nodig.
Voor de D1 en F2 zit er helaas geen eerste plaats in, maar een plekje op het podium kunnen zij nog wel bemachtigen. Zij gaan spelen tegen ACKC D en Vriendenschaar F op het kunstgras in Nieuwpoort om 10.00u.
De aspiranten van Triade, de C en de B, voor hen een uit- en een thuiswedstrijd. Ook in Sliedrecht wacht Merwede C op een team van Triade en in Nieuwpoort komt Korbis op bezoek. Ze spelen om 11.00u en 11.15u.
In Rotterdam, op het gras van Eureka, komen de junioren in actie en een senioren team, Triade 2. Het gebeurt niet vaak, maar om 10.00u speelt Triade A tegen de Rotterdamse ploeg. Een uur en vijftien minuten later start het tweede tegen Eureka 1.
12.45u is de begintijd voor Triade 3. Met bijna dezelfde kleuren shirts komt ZKV op bezoek. Het is alweer een tijdje geleden dat drie wist te winnen. Want de laatste wedstrijden wonnen zij net niet of speelden gelijk.
Eigenlijk is de opdracht heel duidelijk: Winnen! Triade 1 reist af naar Neunen. NKV staat op een vierde plaats met 12 punten. Het eerste van Triade neemt nu plek twee in met 17 punten. Als Triade 1 weet te winnen, zullen zij volgende week een promotie wedstrijd gaan spelen. Wat zal dat super zijn als dat zou lukken!