7e speelronde veldcompetitie

By 12 oktober 2012 Nieuws

En opnieuw is er een week voorbij en staat het weekend voor de deur! Een weekend met weer leuke wedstrijden op het programma. Zo aan het einde van de veldcompetitie is er nog volop spanning bij de meeste ploegen. Triade A is al kampioen, Triade D heeft dit nog zelf in de hand, Triade B en C zijn afhankelijk van het resultaat van de concurrent. Uiteraard willen de overige ploegen ook gewoon hun wedstrijd winnen.

Om half vier in de middag sluit de hoofdmacht van Triade de dag af met een kraker tegen Gemini. De ploeg uit Gouda staat op dit moment als koploper nog 1 punt voor. Vorige week wist Triade te winnen van Reeuwijk in een hoogstaande wedstrijd. Naast Triade waren toen ook de neutrale supporters de winnaars. Deze dubbelslag willen we komende zaterdag ook zien. Kom dus allen kijken bij dit spektakel en supporter mee met de ‘Fanatics’ .
Niet alleen de wedstrijd van het 1e is de moeite waard om te kijken. Eerder de dag begint het feestje bij kersverse kampioen Triade A. Zij willen hun ongeslagen status behouden en gaan er alles aan doen om ook hun laatste wedstrijd tegen KCR te winnen.
Ook Triade 3 en 2 willen ervoor zorgen dat het een mooie dag wordt. Zij spelen tegen respectievelijk ZKV en Merwede. Triade 3 draait nog niet helemaal soepel, zeker in vergelijking met vorig seizoen. Toch kunnen ze goede zaken doen door te winnen en dus ZKV op de ranglijst te passeren.
Senioren 2 zal het lastiger krijgen. Zij maken de borst nat voor de confrontatie tegen koploper Merwede. Een hele uitdaging, maar gewoon met volle enthousiasme en inzet beginnen. In deze fase hebben ze niets meer te verliezen….. de tegenstander wel!

Als enige ploeg mag Triade B een uitwedstrijd spelen. Helaas hebben ze zelf niets meer in de hand en zijn ze afhankelijk van koploper ACKC. Mocht deze ploeg punten laten liggen en onze B-aspiranten hun wedstrijd weten te winnen tegen Vriendenschaar, komt het volgende week op de laatste wedstrijd aan.

Als laatste maar zeker niet het minste…… onze Kangoeroes!!!! Huhhh, hebben we die dan? Jazeker, na een afwezigheid van een paar jaar zijn ze weer terug. Zaterdagmorgen starten ze olv. Leanne en Vincent van 09.30-10.30 op het veld. Het vervolg gaat in het zaalseizoen plaatsvinden, maar voor nu meer dan welkom! Weet jij nog iemand die ook tussen de 4 en de 7 jaar oud is……. uitnodigen maar!

Tot zaterdag op het veld!