7e speelronde najaar veldcompetitie ’17

By 14 oktober 2017 Nieuws

Na een zeer leuke playbackshow, afgelopen zaterdag met als winnaars bij de jeugd: de D2 met We’re going to Ibiza en bij de senioren: Triade 3 als synchroonzwemmers. Check hier de foto’s Playbackshow 2017 A.s zaterdag 14 oktober gaan we alweer naar de laatste wedstrijden buiten toe. Met vijf partijen een kleine ronde, do. 19 okt en zat 21 okt speelt de B en de A van Triade nog. Nu dan naar de komende zaterdag.

Helaas voor de E van Triade wisten zij nog maar een keer te winnen. Tijdens hun laatste partij zal dat lastig gaan worden tegen de koploper uit Gorinchem, GKV/Enomics E3. Zij spelen om 9.00u.
Ook tegen GKV/Enomics speelt de C2 van Triade, zij beginnen om 10.00u. Voor hen geldt ook om het seizoen positief af te sluiten om te gaan voor de winst.
Met nog twee partijen te gaan, kan Triade B1 nog op een tweede plaats komen, maar dan is voor beide wedstrijden wel winst nodig. Zij spelen vandaag tegen Movado B1. Dit zal zijn om 11.00u op het veld in Nieuwpoort.
In Ridderkerk gaat het tweede spelen tegen KCR 5, dit zal zijn om 12.00u. Dit zijn de nummers acht en zes uit hun poule. Het zou mooi zijn als het tweede wel van de nul punten af kan komen, door de winst te pakken. Maar hoeveel tegenstand KCR gaat bieden weten na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter. Tevens is het de week van de scheidsrechter. Iemand die een wedstrijd leidt en dus nodig is om te kunnen korfballen, maar uiteraard geldt dit voor elke sport.
In Badhoevedorp, gaat Triade 1 spelen tegen Sporting Badhoevedorp 1, dit is om 15.30u. De thuisploeg is de huidige koploper in deze poule. Triade heeft drie maal gewonnen. Wat kunnen zij er uit slepen? Met prima korfbal weer in de zon, kan het wel eens een mooie wedstrijd gaan worden.