7e speelronde najaar veldcompetitie ’15

By 9 oktober 2015 Nieuws

Na wat natte trainingsmomenten afgelopen week gaan we deze zaterdag weer van start met wat betere weersvoorspellingen. Hopelijk zal dit helpen om de Triade teams nog net wat extra power te geven om de punten morgen weer binnen te halen.
7 teams gaan strijden voor de punten, voor de D2 en A zijn dit voorlopig de laatste buiten wedstrijden. Dus zet ‘m op! Hieronder leest u verder hoe laat en waar de teams moeten spelen.

Vandaag beginnen we bij de E1, deze spelen tegen Albatros, de nummer 1 van deze poule, zal het de E1 lukken om de punten in Nieuwpoort te houden en ook deze wedstrijd weer te winnen. Om 09:00 uur begint deze wedstrijd op eigen veld.
Dan om dezelfde tijd speelt de D2 in Dordrecht tegen Oranje Wit D5. Voor de D2 hun laatste wedstrijd buiten voor we de zaal weer in gaan. Dus lekker ballen en genieten, al geldt dit natuurlijk voor alle teams!
Om 10:00 uur gaat de volgende wedstrijd van start, de D1 van Triade zal het opnemen tegen Merwede D4. De teams staan er bijna hetzelfde voor dus er zal gewerkt moeten worden om de punten te halen.
Ook om 10:00 uur speelt de C van Triade, alleen dan uit in Klundert tegen DSO C2. Triade staat er goed voor in hun poule, maar DSO vervult een tweede plaats, dus hopelijk kunnen ze deze stand zo houden na zaterdag.
Dan weer een thuiswedstrijd; Merwede B3 komt naar Nieuwpoort om het op te nemen tegen Triade B. Om 11:00 uur start deze wedstrijd. Deze kan best spannend worden aangezien beide teams bovenaan staan met 6 punten na 3 wedstrijden.
Aansluitend mag de A het kunstgras van Triade betreden. Om 12:15 nemen zij het op tegen ’t Capproen A1. Ook voor de A zal dit de laatste buitenwedstrijd zijn dus moeten zij nog even laten zien wat ze in huis hebben.
Last but not least, Triade 1. Zij gaan het zaterdag opnemen tegen de nummer een van de poule, ONDO uit Middelburg. Triade heeft z’n draai nog niet helemaal gevonden in de tweede klasse, maar stukje bij beetje komt het. Ondanks de cijfers van ONDO kan Triade hier misschien als underdog toch een puntje meepakken. Om 16:00 vangt deze wedstrijd aan in Middelburg onder leiding van scheidsrechter van der Linden.