7e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 11 oktober 2014 oktober 12th, 2014 Nieuws

Met inmiddels nog twee zaterdagen te gaan, komt de zaalcompetitie snel dichterbij. Máár eerst vandaag. Met o.a. het presenteren van de nieuwe tenues én shirtsponsor voor Triade 1 en 2 voor de wedstrijd van Triade 1 dat begint tussen 15.20u en 15.30u.

Het winnen van een wedstrijd, dat gaat de Triade teams steeds beter af. Vorige week zelfs zeven teams die de punten in Nieuwpoort hielden of mee brachten. Wat brengt deze zaterdag ons: om dezelfde tijd, 10.15u spelen Triade F2 en de E, tegen Hardinxveld, HKC, en Gorinchem, GKV. Voor beide ploegen zijn er kansen, gezien de stand in de poule. Dat zou natuurlijk een prima begin van deze zaterdag zijn, als beide ploegjes weten te winnen. Dan de laatste uitwedstrijd. Daar Triade 3 vandaag niet speelt. In Krimpen a/d IJssel zijn er nogmaals twee punten nodig voor Triade A, als zij kampioen willen worden. Maar daar zal waarschijnlijk geen discussie over nodig zijn. KOAG A is hun tegenstander om 14.00u.
We beginnen vandaag wat later met de partijen, dat betekend om 13.05u de eerste thuiswedstrijd. Voor hen is het ook de laatste buiten match en wel tegen de koploper, Merwede C. We hebben het over Triade C. Een uur en vijf minuten later start Triade B, wat zeker een spannende partij zal gaan worden. In de te spelen tijd, zal ook ACKC B er alles aan gaan doen om de score aan hun kant van het scorebord te laten stijgen, want beide teams spelen voor het kampioenschap!
12 tegen 11 , thuis, én 18-19, uit, waren de twee scores tijdens de vorige ontmoetingen tegen NKV. We hebben het over Triade 1, na de presentatie en oplopen met de E-jes. Wat ook geldt voor Triade B, daar heeft Triade 1 ook mee te maken. De twee punten zijn nu nodig om zo mogelijk ook periode kampioen te worden en een prima uitgaanspositie te hebben voor de voorjaar competitie.
Als laatste op het kunstgras speelt Triade 2 tegen Albatros. Rond de klok van 17.00u gaat het tweede op zoek naar hun derde overwinning. Met in de gedachte de afgelopen partij, zal er tegen Albatros gestreden moeten worden. Hopelijk gaat het nieuwe tenue daarbij aan bijdragen.

Komt allen kijken naar de verschillende spannende wedstrijden en hopelijk zien we u/jij om tussen 15.20u en 15.30u bij de presentatie van de nieuwe tenues!
Iedereen veel speel- en kijkplezier!