7e speelronde najaar veldcompetitie ’13

By 11 oktober 2013 Nieuws

De veldschoenen kunnen bijna de kast weer in, maar niet voor dat er zaterdag nog een speelronde is. De verdeling van wedstrijden is makkelijk. De senioren, behalve Triade 4 is vrij, thuis en de jeugd, behalve de A (wedstrijd gaat niet door), allemaal uit. Waarbij er verschillende wedstrijden cruciaal kunnen zijn, lees gauw verder. Check ook nog vorige bericht met info voor in de zaal.

Te beginnen bij de senioren. Om 12.15u begint de wedstrijd voor Triade 3. ACKC is opnieuw de tegenstander. In de uitwedstrijd werd er verloren, maar dat was de eerste partij in de nieuwe samenstelling. We zijn nu een aantallen wedstrijden verder en wie weet…?
PKC/Hagero, is de tegenstander voor Triade 2. Met één verloren en gelijk én drie overwinningen staat Triade 2 op een keurige plaats onder PKC, want zij staan eerste in de poule.
Dit keer worden er geen kilometers gereden voor een wedstrijd. Na vorige week, weet ook Triade 1 hoe het is, om net wel te winnen. Er bestaat een kans dat tegen NKV uit Nuenen dat het weer een opgaande strijd zal gaan worden. Even wat feiten: het doelsaldo is bijna gelijk-Triade heeft wel 20 doelpunten meer gescoord. NKV op een tweede plek en Triade 1 samen met Keizer Karel op plek 3. Dus wie pakt deze twee punten mee?
Dan de uitwedstrijden; te beginnen bij de A, die wedstrijd tegen Keep Fit ’70 A gaat niet door.
Alles gaat uitkomen op de komende wedstrijden. Dat geldt eveneens voor de C. Nu met acht punten staan zij samen met Vriendenschaar bovenaan. Komende zaterdag is ACKC de tegenstander.
De nummer 6, Triade D tegen de nummer 4, Merwede D. Voor de D is het niet meer vanzelfsprekend om te winnen, maar er zijn weer kansen tegen de D van Merwede.
Dan de kampioenswedstrijd. Triade E is kampioen! Maar om de competitie bijna ongeslagen af te ronden is een overwinning nodig tegen Vriendenschaar E.
Ook tegen ACKC  speelt de F van Triade, uit de vier gespeelde partijen pakten zij 3 drie punten. In Almkerk liggen er ook punten om meegenomen te worden.

Iedereen veel speelplezier en voor de supporters veel kijkplezier!