7e speelronde najaar competitie ’18

By 18 oktober 2018 Nieuws

We zijn aangekomen bij de laatste wedstrijden van dit buitenseizoen. A.s. zaterdag spelen we nog zeven partijen en volgende week zaterdag spelen alleen Triade 1 en 3 nog. Er zijn al een heel aantal kampioenen binnen de vereniging, maar daar kan nog een team bij komen. Lees snel verder welk team er nog de beker mag gaan vasthouden. Ook voor kv Triade geldt de AVG privacy wet, wij kunnen daar niet in achterblijven. Naast een uitleg op de site, staat er inmiddels ook de privacy verklaring op de website. Die is hier te vinden.

Ook deze keer beginnen we bij de thuispartijen.
Om 10:00u Triade C2 – Merwede/Multiplaat C5. Kan de C2 er nog voor gaan zorgen dat zij een overwinning mogen bij schrijven? In de vorige ontmoeting met de ploeg uit Sliedrecht greep de C2 van Triade net mis.
Dan gaan we naar A van Triade. Zij spelen om 11:30u tegen Albatros A2. Voor beide ploegen kan er niets wijzigen in hun poule, maar wel laten zien wie er de winst kan pakken. Tijdens hun partij in september kwamen zij niet verder dan een gelijkspel.
Om 13:00u Triade 4 tegen ZKV (Zu) 3 uit Zuidland. Zij speelden eerder deze maand tegen elkaar, toen wist het vierde van Triade de winst mee naar huis te nemen. Maar door hun vier overwinningen pakten zij de beker in hun poule. Nu een partij om nog extra punten erbij te pakken.
Dan gaan we naar de laatste thuiswedstrijd van deze buitencompetitie. Die begint om 14:30u Triade 3 – DVS ’69 3. In de eerste drie wedstrijden van Triade 3 was het verschil tussen beide ploegen telkens niet erg groot. Maar helaas kwam daar afgelopen zaterdag een eind aan. Wat kan het derde van Triade van deze partij maken tegen de nummer twee in hun poule?

De uitwedstrijden worden gespeeld in Dordrecht, Strijen en Alblasserdam. In de ochtend staat er nog een wedstrijd om het kampioenschap op het spel. Die begint om 10:00u Sporting Delta D4 tegen Triade D1. In deze poule wordt nog een wedstrijd gespeeld en dat is deze partij. Triade D1 met een punt achterstand op de nummer één. Dus bij winst zijn zij alleen kampioen, een gelijkspel kan ook nog, dan gedeeld met Albatros D. Maar gezien de uitslag van de vorige ontmoeting met de Dordtenaren, is de verwachting dat er wel de winst gepakt gaat worden.
In Strijen gaat de nummer zes, Triade 1, het opnemen tegen de nummer drie, Ventura Sport 1, om 15:30u. Het aantal doelpunten dat de teams maken per wedstrijd verschilt maar met één punt. Triade heeft een gemiddeld aantal doelpunten van 12,5, waar Ventura Sport uitkomt op 12,33 punten. Wat gaat dat zeggen over het verloop van deze partij?
Om 15:30u begint de partij tussen Kinderdijk 3 en Triade 2. In deze poule wordt de vijfde plaats verdeeld over drie teams, waaronder het tweede van Triade. De thuisploeg staat op een derde plek. Gaat het tweede van Triade nog twee punten afpakken van de Kinderdijkers of …?

Iedereen weer veel plezier tijdens het spelen en aanmoedigen!