6e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 15 januari 2020 Nieuws

Zo na de Kerstdagen en de oliebollen en appelflapjes, zijn de trainingen deze week weer begonnen, want zaterdag 11 januari staan er weer wedstrijden op het programma. Dit keer weer een gezellige en lange Triade Thuisdag in sporthal De Reiger. Lees hier wanneer de partijen gaan beginnen. Oh en om 18.30u speelt de A2 een uitwedstrijd bij Olympia. EN NATUURLIJK niet vergeten onze Nieuwjaarsparty in de avond in de kantine!!

We gaan beginnnen om 09:00u Triade E2 tegen Vriendenschaar (H) E5. Op een mooie derde plaats staat de E2 van Triade, wat kunnen zij tegen de nummer laatst uit Hardinxveld-Giessendam.
Ook om 09:00u Triade E1 tegen Kinderdijk E2. Zij zitten in een moeilijke poule. Triade E1, wist nog niets te winnen tot nu toe. Voor hen komt de nummer twee op bezoek. Wat kunnen zij gaan doen om Kinderdijk van het scoren af te houden?
Om 10:00u Triade D1 tegen HKC (Ha) D3. Gezien de wedstrijd van begin december, is scoren niet een probleem voor Triade D1. Maar een overwinning naar zich toe trekken dat zat er nog niet in. Hoe gaat deze wedstrijd verlopen?
Om 11:00u Triade C2 tegen ACKC C3. Of het met thuisvoordeel heeft te maken of niet. Ze staan inmiddels op een gedeeld derde plek. Maar de bezoekers staan wel iets lager. Kan Triade C2 daar voordeel uit halen?
Om 12:00u Triade B1 tegen Korbatjo B2. Het verschil in doelsaldo tussen deze twee teams is: dat Triade min zeven heeft en de bezoekers plus zeven. Of dat ook aan gaat geven hoe de wedstrijd gaat verlopen. We weten het na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter.
Om 13:00u Triade A1 tegen Vriendenschaar (H) A2. Ze staan mooi bovenaan, Triade A1, maar voor hoe lang. De tegenstander, Vriendenschaar, houdt plaats zes warm, waar zij ook wel van af willen. Gaat Triade A1 hen de ruimte geven om in het spel te komen?
Dan naar de senioren. Om 14:10u Triade 5 tegen DSO (K) 7. De bezoekers zijn de nummer één in de poule. Dan weet je wat je te doen staat. Gaat het vijfde met een tactisch plan komen om DSO van de punten af te houden?
Dan om 15:20u Triade 1 tegen Blauw Wit (K) 1. Dit zijn de nummers zes en vijf die tegen elkaar spelen. Allebei de teams hebben één wedstrijd gewonnen, van de vier gespeelde partijen. Net het laatste verschil kunnen maken is voor Triade 1 nog een dingetje. Zij hebben daar vast een tactisch middel voor gevonden, maar of Blauw Wit zich daar aan gaat over geven?
Om 16:30 Triade 2 tegen Good Luck 2. Tijdens de laatste wedstrijden voor het tweede van Triade, zitten zij telkens dicht bij een overwinning, maar dan is één punt net niet genoeg om te winnen. Hoe gaan zij tegen de bezoekers, die één plekje lager staan in lijst, te werk om nu wel de punten in eigen huis te houden?
Om 17:40u Triade 4 tegen Korbatjo 3. De nummer twee komt op bezoek in sporthal De Reiger. In de afgelopen uitwedstrijden wist Triade 4 niet het heft in handen te nemen. Gaat het thuisvoordeel wel punten opleveren?
Als laatste partij voor de zaterdag. Om 18:50u Triade 3 tegen Kinderdijk 6. Tegen de koploper werd er gelijk gespeeld, nu staat Triade 3 op een tweede plek onder PKC. Hun tegenstanders staan op plek drie. Dus dat kan nog wel eens spannend gaan worden hoe de plaats verdeling gaat worden na deze speelronde.

De uitwedstrijd:
18:30u Olympia (S) A2 – Triade A2. Zij gaan het op nemen tegen de nummer één in eigen huis. Triade A2 reist af naar Spijkenisse om te spelen tegen Olympia A, wat kunnen zij gaan uitvoeren tegen de koploper?

Iedereen weer veel plezier en succes!