6e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 10 december 2015 Nieuws

55 is het getal wat overeen komt met het aantal doelpunten gemaakt door de senioren van Kv Triade. Dit was tijdens hun laatste wedstrijd op zaterdag 28 nov. A.s. zaterdag spelen alleen Triade 1, 2 en 3 hun partij. Lees verder hoe laat deze thuiswedstrijden beginnen.

Om 17.30u begint pas de eerste wedstrijd. Dit zal zijn Triade 2 tegen Vitesse uit Barendrecht. Tijdens de uitwedstrijd, had Triade de touwtjes in handen. Of Vitesse daar nogmaals mee akkoord gaat, dat gaan we zien in sporthal De Reiger.
De bezoekers van Triade 1 komen uit Hoogvliet, Nikantes. Zij speelden hetzelfde aantal wedstrijden als het eerste. Maar wisten er twee te winnen, het eerste van Triade zij konden drie keer hun twee punten behouden. Deze partij begint om 18.40u.
Triade 3 zal deze avond, als laatste mogen spelen, om 19.50u. Ook Nikantes zal het gaan opnemen tegen het derde. De bezoekers uit Hoogvliet staan nu op een eerste positie in de poule en met evenveel gespeelde wedstrijden staat Triade 3 op een tweede plek. Triade 3 wist de vorige wedstrijd veel te scoren, maar of Nikantes dat gaat toelaten weten we na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter.

Alle supporters veel kijkplezier en de korfballers veel speelplezier!