6e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 12 december 2014 Nieuws

Triade Thuisdag, dat was het afgelopen zaterdag, van ’s ochtends vroeg tot ver in de avond waren er korfballers te vinden in De Reiger. A.s. zaterdag zal dat niet het geval zijn.

Voor de A en C is geen wedstrijd a.s. zaterdag. De andere ploegen gaan de punten mee naar Langerak/Nieuwpoort nemen, als ze winnen?!
In Papendrecht is PKC F om 10.00u de tegenstander van de F1 en om 11.00u van de F2. Dan zullen de aanmoedigingen van beide ploegen aan elkaar hopelijk leiden tot een positief gevoel!
Sliedrecht is de plaats waar de E naar toe gaat om te gaan winnen van Merwede E. Aanvang om 9.00u.
Precies rond het middageten, mag Triade D gaan aantreden tegen Merwede D. Voor de D reist er ook een goed gevoel mee van de vorige wedstrijd, waar ruim werd gewonnen, maar of Merwede D daar aan gaat meewerken?
DSO B is de ploeg die het gaat opnemen tegen de B van Triade. In Klundert, gaan beide achttallen strijden om de punten. Ze beginnen om 15.00u.
Triade 3 en 4, waren niet in goede doen, afgelopen zaterdag om de winst naar zich toe te trekken. Zaterdag staan er uitwedstrijden op het schema en dat biedt kansen. In Hardinxveld-Giessendam, spelen Vriendenschaar en het vierde tegen elkaar. Ze starten om 17.50u. Met meer reistijd en 20 minuten later, 18.10u , speelt het derde tegen Korbis in Waddinxveen. Voor hen zal het een opsteker zijn om de twee punten mee te nemen.
Het eerste en het tweede, pakten in hun thuiswedstrijd de leiding en gaven die niet meer uit handen. Wat resulteerde in een uitstekende motivatie om tijdens de uitwedstrijden er weer tegenaan te gaan. Triade 2 hoeft daar niet zover voor te reizen. Hun bestemming is Papendrecht. Zij beginnen om 19.20u. In sporthal De Staver in Sommelsdijk, staat om 18.25u Good Luck klaar om het Triade 1 lastig te gaan maken. Beide ploegen staan na vijf partijen op een gedeelde vijfde plek. Het enige verschil is te zien in de scores en tegendoelpunten, die staan iets in het voordeel van Good Luck. Het zal op dit moment een wedstrijd worden om de aansluiting te houden met de top 4.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!