6e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 14 december 2013 Nieuws

Na alweer een derde Triade thuisdag, staan er vandaan maar drie wedstrijden op het program. Alleen de senioren teams komen in actie, behalve Triade 3.

Van de vier partijen, heeft het vierde twee gewonnen en twee verloren. Zij doen dit in een keurig ritme. Als zij in deze cadans blijven, dan zou deze uitwedstrijd in mineur aflopen. Want Triade 4 is begonnen met een verlies, daarna gewonnen en… In sporthal De Niervaert in Klundert spelen zij tegen VIOS uit Willemstad. Aanvang: 12.00u
Winst, winst, gelijk, verlies. Ook Triade 2 maakt er een mooie reeks van, maar ook dat betekend weer …. Natuurlijk gaan zij daarvoor waken en dat gebeurt dan in Hardinxveld-Giessendam tegen Vriendenschaar. Aanvang: 19.40u.
Er staan in de poule, tot nu toe, van het eerste: drie ploegen op plek zes. Hemur Enge, NIO en Triade. Vanmiddag komt er dan een kraker tussen NIO en Triade. NIO tekende voor winst in hun eerste partij in dit zaalseizoen. Triade deed dat in hun derde partij. Beide ploegen zijn ernstig op zoek naar de punten. Afgelopen zaterdag, kon Triade 1 net niet aansluiten bij Fiducia om mee te blijven scoren. Dit zal vandaag echt wel nodig zijn om die felbegeerde twee punten wel mee te nemen naar Nieuwpoort/Langerak. Aanvang: 15.10u in sporthal De Wilgenring in Rotterdam.

Iedereen veel succes!