6e speelronde voorjaar veldcompetitie ’17

By 11 mei 2017 Nieuws

Met nog drie speelrondes te gaan, zijn een aantal teams nog in de race voor de beker met de grote oren. Maar kunnen zij ook a.s. zaterdag laten zien dat zij nog steeds willen gaan voor het kampioenschap. Lees verder hoe laat en vooral waar de teams gaan spelen.

Vijf jeugd teams gaan op het veld in Nieuwpoort op zoek naar de twee punten, want daar wordt nog steeds voor gespeeld. Welk team kan de bezoekers met lege handen naar huis laten gaan? Is dat Triade E? Zij spelen om 9.00u tegen Conventus. In Zwijndrecht werd deze ploeg volledig overlopen door Triade E, hun score was erg goed. Met maar liefst 5 tegen 22 doelpunten werd de thuis ploeg opzij gezet. Kan Triade E dit nogmaals laten zien?
Ook om 9.00u speelt Triade F tegen Korbatjo. Helaas pakte de reis naar Hellevoetsluis niet goed uit voor de F van Triade. Zij wisten geen punten mee te nemen naar Nieuwpoort/Langerak. Kan de Triade F het verlies herstellen door van de koploper in de poule wat punten af te pakken?
Triade D2 tegen RWA D, begint om 10.00u. Met een nipt verschil werd er verloren in Rhoon. Zal het Triade D2 gebruik kunnen maken van het thuisvoordeel en nu dan wel de overwinning veilig kunnen stellen?
Het begin van deze competitie is niet voor de D1 van Triade. Zij hebben opnieuw een kans. Ze gaan spelen tegen ACKC, a.s. zaterdag maar ook op dinsdagavond 16 mei in Almkerk om 18.30u. De wedstrijd van zaterdag start om 11.00u. Voor de D1 van Triade zijn de punten om de aansluiting te houden met de kop van de poule.
Om 12.00u, de aanvangstijd van Triade C tegen kc Dordrecht C. De uitslagen in deze poule geven aan dat ploegen zeer aan elkaar gewaagd zijn. De wedstrijden die de C van Triade heeft gespeeld, daarvan is het verschil tussen de teams niet meer als twee doelpunten. Tegen Dordrecht C werd er ook weer met een verschil van één doelpunt verloren. Welke ploeg pakt nu de punten?
Op het veld in Strijen, om 11.15u, gaat de partij beginnen van Ventura Sport tegen Triade B. Het gaat tijdens deze wedstrijd om plaats twee in hun poule. Kan Triade B opnieuw de punten behouden?
Met een korte reis gaat Triade A op bezoek bij GKV A in Gorinchem. Zij zullen spelen om 12.30u. De A van Triade staat ruim bovenaan in hun poule, maar nog steeds belangrijk om wel de punten mee naar huis te nemen. Gaat dat hen ook lukken?
13.30u ZKV – Triade 4 en om 15.00u Oranje Wit – Triade 3. Bij de poule van het vierde, ook daarin kan nog van alles gebeuren, want de verschillen zijn heel erg klein. Waar het voor Triade 4 nog alle kant kan opgaan, daar is het voor Triade 3 al lastig om nog een plekje te stijgen in de ranglijst. Zij wisten nog niet te winnen. Gaan beide ploegen nu wel met de winst naar huis?
De nummers één en twee zijn niet meer in te halen voor de twee ploegen: Kinderdijk – Triade 2, 15.30u. Maar onderling zal moeten blijken wie de vorm van de vorige wedstrijd vast kan houden. Triade 2 wist makkelijk te scoren vorige wedstrijd, kunnen zij dit nogmaals laten zien?
In Rotterdam gaat Triade 1 het opnemen tegen de nummer twee in hun poule, Erasmus. Het eerste van Triade staat op een derde positie in hun poule. Kan Triade 1 de voorsprong op de nummer twee verkleinen?

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden!