6e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16 + Triade kamp ’16

By 4 mei 2016 Nieuws

Het wordt maar beter en beter. We hebben het dan over het weer met zelfs temperaturen van 20 graden of hoger. En zowel de wedstrijden als het kamp zijn buiten, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Donderdag in de middag vertrekken ongeveer 55 personen naar een camping in de omgeving van Nunspeet. Waar zij tot zaterdag ochtend verblijven. Zaterdag vanaf 11.00u zijn er thuiswedstrijden voor de senioren en de A. Lees verder hoe zij gaan spelen.

Het zal een drukte worden bij het vertrek van alle jeugd en leiding die mee gaan naar de camping in de omgeving van Nunspeet. Er wordt verzameld om 13.30u bij de kantine. Waarna in een hele lange rij van auto’s ze gaan vertrekken, komt u/jij ze ook uitzwaaien?!
Rond de klok van elf uur, zaterdag 7 mei, zal Triade A gaan spelen tegen Nexus A. 4 tegen 13 in het voordeel van Triade was de eindstand tijdens de vorige ontmoeting. Omdat de A van Triade maar in een kleine poule zit kan het nog alle kanten opgaan. Op naar nog een overwinning?
12.30u Triade 4 – NIO. Het vierde laat een stijgende lijn, want op dit moment staan zij bovenaan. Met nog een aantal wedstrijden te spelen, zou dit wel eens een kampioenschap op kunnen leveren. Maar dan mag er ook gewonnen worden van NIO.
Het derde speelt om 14.00u tegen Vitesse. De ploeg uit Barendrecht staat op een zevende positie en Triade drie op een plekje hoger. Welke ploeg kan uitlopen om de twee punten bij te schrijven in de ranglijst?
Voor Triade 1 staat er ook een wedstrijd gepland en deze begint om 15.30u. De tegenstanders komen uit Rhoon, RWA. Het is Triade 1 nog niet gelukt om de winst bij te schrijven in deze competitie. Soms waren zij heel dichtbij, kunnen zij het RWA lastig gaan maken of weten de bezoekers mogelijk hun voorsprong vast te houden en niet meer weg te geven.
Als laatste spelen Triade 2 en Gemini tegen elkaar, dat zal zijn om 17.00u. Met een gelijkspel en tweemaal winst, staat het tweede inmiddels op een tweede plaats. Een plekje hoger staat Gemini, zij wisten al drie hun gespeelde wedstrijden te winnen.

Iedereen veel plezier zowel bij het Triade kamp als bij de wedstrijden!