6e speelronde voorjaar veldcompetitie ’14

By 16 mei 2014 Nieuws

Ook tijdens deze speelronde komen bijna alle teams aan spelen toe. Alleen Triade B heeft een vrije zaterdag, maar dat zal niet verkeerd zijn met het goede weer wat wordt voorspeld. In tegenstelling tot vorige week zaterdag, zullen er daardoor waarschijnlijk wel meer doelpunten vallen.

Voor komende zaterdag staan er drie uitwedstrijden op het programma. In Gorinchem, Papendrecht en Hardinxveld-Giessendam gaan de Triade teams F2, D en A op zoek naar hun twee punten. Voorlopig staat Triade F2 en de A op een laatste plek in hun poule, maar dat betekend zeker niet dat er geen kansen zijn. Door omstandigheden is het wedstrijdritme voor Triade A een beetje weg, zij konden niet spelen afgelopen zaterdag. Maar de verschillen tijdens de vorige ontmoetingen waren maar heel klein, dus… De D heeft dure punten laten liggen, in de stromende regen kwamen zij niet verder dan een gelijkspel. Om de koploper bij te houden en daar spelen zij tegen, zijn er punten nodig. Tegen GKV F, is nog niet gespeeld, dus dat blijft voorlopig even spannend, wat daar tegen gedaan kan worden. Maar gezien het mooie weer….
Op het kunstgras bij sportzaal Poortzicht, zullen zes partijen gespeeld gaan worden. Te beginnen bij een bijna kampioen. Triade F1, die het gaat opnemen tegen PKC F. En dit zou wel eens een beslissing kunnen zijn in hun poule. Aanvang: 9.00u
Voor Triade E komt Kinderdijk E naar Nieuwpoort/Langerak. In Kinderdijk werd er net gewonnen door de Kinderdijkers, maar Triade E zal het daar niet bij laten. Aanvang: 10.00u
Rond de klok van 11.00u komt Triade 4 op het veld. Zij eindigden vorige week met een voetbaluitslag. Nu met de voorspelde zonneschijn, zal de stand hopelijk voor hun wel anders uitvallen. Zevenbergen is hun tegenstander.
De kansen voor een overwinning zijn groot tegen Albatros. Alleen dat is theorie, nu de uitvoering nog. Triade 3 zal net als vorige week geduld moeten hebben en de juiste kansen nu wel afmaken. Starttijd: 12.30u.
Triade 2 draait nog niet met de juiste vorm. Maar er wordt vol overgave getraind en dat zou natuurlijk zijn vruchten kunnen afwerpen tegen Oranje Wit. Een overwinning zou wel welkom zijn. Aanvang: 14.00u.
Zomaar even winnen van de kampioen. Triade 1 deed dat vorige week zaterdag. Uit bij BMC. Ook bij Keizer Karel werd er gewonnen. Maar de bezoekers zullen waarschijnlijk met een andere gedachte afreizen naar Nieuwpoort/Langerak. Aanvang: 15.30u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!