6e speelronde voorjaar veldcompetie ’13

By 10 mei 2013 Nieuws

Na een zeer geslaagd schutterstoernooi (verslag volgt nog), op Hemelvaartsdag, gaan de verschillende teams van Triade weer het veld op. Drie teams gaan op pad en vier teams spelen thuis.

Vanaf 10.oou zullen de E, D, C en de B het veld gaan betreden om te spelen tegen ACKC E, Kinderdijk D, GKV C en Vriendenschaar B. Wat zijn de kansen? Triade E ging ten onder in Almkerk, waar er zeker kansen waren. Voor de D en dat geldt ook voor de C, is het kampioenschap dichtbij. Natuurlijk moet er dan “even” gewonnen worden door de beide Triade teams, maar dat zou inprincipe geen probleem moeten zijn. Triade B heeft het tot nu toe netjes verdeeld: 1x winst, 1x gelijk en 1x verloren. Maar daar zij zijn waarschijnlijk niet tevreden mee, want na het zaalkampioenschap, zullen zij er nu dan alles aan moeten gaan doen om op het veld ook de beker mee te pakken.
De uitwedstrijden. Vier partijen gespeeld en vier maal gewonnen, Triade A heeft de smaak goed te pakken en in Dordrecht tegen Oranje Wit zullen zij hun koppositie moeten gaan verdedigen.
Altijd lastig Kinderdijk uit. Triade 3 mag het tegendeel gaan bewijzen. Zij starten om 15.30u. Dan speelt Triade 1 in Woerden tegen Reflex. Na een spannende partij tegen Gemini, moet er gestreden blijven worden om evt. toch die nummer één positie te pakken. Ook het eerste begint om 15.30u.

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden!